Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

CDK

Forumguru
Ben benieuwt of mirrorlink goed gaat werken. Kost dat Mb's bij gebruik van navigatie ?
Als je een online navigatie gebruikt zoals Google maps of Waze wel, maar als je Tomtom oid op je smartphone hebt staan niet. Andere apps die data gebruiken en ondersteund worden door mirrorlink gebruiken natuurlijk wel Mb's.
 

dj.verhulst

Forumguru
hou niet van offline navigatie,, kost aardig wat data en wat als je geen bereik heb ?

heb ook tomtom op de smartphone en een tomtom rider op de motor
 
Denk dat je online bedoeld. Ik gebruik het ook alleen als back-up navigatie . Maar de Faab gaat wel die kant op met de faab radio..
 

Falcon

Donateur
Zover ik heb begrepen is het mogelijk om met de mirrorlink navigatie eerst via een wifi kaarten te downloaden en daarna op basis daarvan te gaan rijden. Daarnaast heb je dan eventueel nog de optie om online verkeersinfo te ontvangen.
 

CDK

Forumguru
@Falcon dat is nieuw voor mij, voor zover ik weet is mirrorlink niets meer dan het streamen van smartphone naar je audio systeem en dan uitsluitend voor apps die ondersteund worden....
 
Ok , zover had ik niet doorgevraagd . Wat ik begreep duurt het nog wel wat maandjes eer alle merken telefoons mee kunnen draaien ..
 

driesp

Senior Member
+1 voor @Corné de Kluijver en @Ridley
zo heb ik het ook begrepen.

De enige zorg die ik heb is dat MirrorLink het niet zo gaat maken als bij introductie vd Fabia gesteld werd. Het zou mooi zijn als iemand me daarin zou kunnen geruststellen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Ik vrees dat het nog wat in zijn kinderschoenen staat voor de moment :) en dat er nog wel wat werk zal zijn op het gebied van apps e.d.
 

CDK

Forumguru
Ik zag dat de motordempingsmat ook als accessoire verkrijgbaar is, zal dus ook op de F3 niet standaard aanwezig zijn verwacht ik :(
Zou iemand die reeds in het bezit is van een F3 eens een blik onder de motorkap wil werpen??
 

Joske

Forumguru
Corné: ik vrees dat dit ook weer het benzine/diesel verhaal zal worden. In BE heb ik in de showroom de motorkap ook open gehad en daar zat er wel een mat in. (diesel)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan