Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

fraction1

Nieuw lid
Officiële velgen maat met ET waarde van een kennis die bij de TUV werkt in Duitsland
Dit geldt voor de Fabia 3 met HSN: 8004 en TSN: AOP
dit is evt op te zoeken via deze site: http://hsn-tsn.de/fabia.html

HSN TSN is ontzettend handig als je onderdelen wilt bestellen via duitse leverancier bv amazon.de
 

Bijlagen

  • velgenmaat.jpg
    velgenmaat.jpg
    286,4 KB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:

Skoda_plezier

Actief lid
Ik durf het bijna niet te vragen, maar in de Octavia heb ik ergens bij de dealer Headup display gezien.
Zou dat ook bestaan voor de Fabia?
of wil ik nu een gouden koets voor de prijs van een Fiat-500 :pieker:
 

brepus13

Forumguru
Alles is mogelijk... :-)


€ 12,41 20% Off | Hud Display Auto Multifunctionele Auto Gadgets En Accessoires Mobiele Telefoon Houder Universele Gadgets Elektronica Headsup Display
https://a.aliexpress.com/_BPTn9k


Een fiat 500 is overigens bijna net zo duur als een fabia qua nieuwprijs.
 

steef2

Lid
Omdat ik veel korte stukken rijdt (11km) zou ik graag isolatie onder de motorkap willen. Hiermee hoop ik dat de motor sneller op temperatuur is. Weet iemand wat het OEM nummer van dit onderdeel is?

Misschien al eens eerder genoemd op het forum maar ik kon het niet vinden.
 

brepus13

Forumguru
Ik heb daar ook wel eens over nagedacht maar het is geluids isolatie en ik geloof oprecht niet dat dit echt van invloed gaat zijn voor het sneller opwarmen van je motor.
 

Cordoba

Forumguru
Voor de voorgaande generaties waren er dichte of bijna dichte grills verkrijgbaar voor koude klimaten, en dat werkt wel, maar voor de Fabia III nooit langs zien komen. Ik heb ook wel eens gezien dat iemand met een speciale tape/folie de uitlaat had bekleed, om zo de warmte binnen de uitlaat te houden. Als de uitlaat minder warmte verliest, zal de motor ook minder warmte verliezen aan warmtegeleiding, en dus ietsje sneller opwarmen. Alles wat je bedenkt om de auto sneller op temperatuur te krijgen, kan ook tegen gaan werken als de auto een keer een lange vakantierit met caravan moet doen: dan wordt alles sneller oververhit.

Het enige wat echt werkt is een systeem waarbij de motor voorverwarmd wordt, zoals dat bijvoorbeeld ook bij auto's voor hulpdiensten (brandweer, ambulance) gebruikt wordt.
 

steef2

Lid
Bedankt, na wat speurwerk heb ik hem gevonden. Het is de 6V0863831. Eens kijken of de dealer deze gewoon kan bestellen.
 
Bovenaan Onderaan