Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

driesp

Senior Member
maar als je dus een offline-navigatie hebt (ik heb Here beta, maar nog niet zo gebruikt) dan is het verbruik...
0

gisteren voor het eerst de combi gezien: prachtige mini-octavia :dankje:
 

Ridley

Forumguru
Was de dealer ook nog niet opgevallen, die gaf aan alleen bij de diesel, maar ging toch even kijken. Was net zo verrast.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Ridley

Forumguru
Iemand een idee of deze kabel ook gewoon bij de dealer te bestellen is? Zie hem niet terug in de accessoirelijst voor de F3
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    167,9 KB · Weergaven: 94

CDK

Forumguru
Iemand al het idee geopperd om die spuuglelijke dak antenne te vervangen voor een haaienvin? Is er op antennegebied al iets leverbaar @Joske? Aangezien ze binnenkort ook navigatie gaan leveren op d'r F3 lijkt me dat niet onwaarschijnlijk.....
 

CDK

Forumguru
@Joske, momenteel nog niet, na week 11 schijnt er optioneel een navi leverbaar te zijn, vandaar mijn vraag ;)
Dan maar een dopje ritselen ipv die spriet en dab radio luisteren :)
 

Joske

Forumguru
Iemand een idee of deze kabel ook gewoon bij de dealer te bestellen is? Zie hem niet terug in de accessoirelijst voor de F3
is alleszins wel de juiste nummer :thumbsup:

USB-kabel

Mini-USB (5JA 051 446H)
Apple 5 (5E0 051 510E)
Micro-USB (5JA 051 446J)
 

Race Bleu 18inch

Senior Member
Neen Rudy, dat kan ik in ETKA niet zien.. en Elsawin is ook niet up to date, die database dateert van 2013.. (ligt aan Skoda zelf)

Ik kan alleen zien dat er 20 bouten meegeleverd worden... dus 5 maal ... is alvast goed qua steek :deuk:

Hallo, steek is 5x100 en de ET waarde 35:cool:
Als het tenminste over de nieuwe Fabia gaat.
 

Race Bleu 18inch

Senior Member
Ik denk dat ik dat ben !!:jaja:
Wielen zijn al in huis !!:rockon:MSW26 (broertje van OZ wheels) met 215-35-18 Dunlop sport maxx, Alleen is de Fabia er nog niet !!!:cry:
Vandaag bestelling en betaling gedaan voor de eibach set !!, Met dank aan @Corne de Kluijver en @Lowering Breda :cheers: !!! dus 18 inch en Verlaagd !!!!:yeah:
Dan nog een snel chippie !! de Fabia "Monte Carlo" skirts, defuser en de Voorspoiler :thumbsup:!!
Oja en :uitlachen:trekhaak
 
Laatst bewerkt:
Misschien een stomme vraag, maar weet iemand of het stuur uit de 'first edition Style' hetzelfde is als degene uit de 'monte carlo' edition? Dit is het stuur met een recht onderkantje ipv helemaal rond. Zou deze anderseventueel later besteld kunnen worden, los?
 
Bovenaan Onderaan