Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

Race Bleu 18inch

Senior Member
Het bestellen kon toen inderdaad al !!! Waarschijnlijk verklaard dat nu achteraf waarom het allemaal zo lang duurt !! Ik kijk ook veel op buitenlandse auto site's en daar heb ik ook precies 0 fabia's combi !!!! gezien met een Panorama dak !!!!! Dat zou wat kunnen verklaren !! :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:

Ik ga op de wintersport echt niet met een karretje rijden hoor ..

Vakantie, wintersport en zomer, doen we alleen nog maar per vliegtuig !! Verschil in prijs weegt niet op tegen het gemak.:cool:

En trekhaak wordt alleen gebruikt om een fiets te dragen, hoeft onze zoon 's morgens niet zo vroeg op te staan als hij naar school moet !!! :geek:
 

Race Bleu 18inch

Senior Member
Uh :cry::cry::cry:, ik ben zielig !!
De eerder gemaakte afspraak van leveren van mijn nieuwe Fabia, 1April !!, blijkt ook nog een grapje te zijn !!:sterretjes:. Een hele slecht 1 april grap !!!!
Productie week was 11 en is week 16 geworden:fool: !!!!!

Meer mensen hier met hetzelfde verhaal !!???????
 

Ron467

Actief lid
@internetboarder, met hoeveel personen zit je dan in de auto? wij met 2 of 3 en dan kleine bankje plat of eruit, dan past alles wat we nodig hebben voor een weekje wintersport! incl ski´s / snowboard!
Daarnaast kan er bij mij niets op het dak omdat de mijne geen dakrails heeft (heb ik zelfs meer voor betaald toen, omdat het apart is en ik het mooier vond zonder).
De nieuwe wordt nu wel met dakrailing, maar vooralsnog zonder trekhaak, maar wel met tada....! panorama dak :tegek:

mijne wordt eind mei verwacht (dat zou dan binnen 3 maanden na bestellen zijn), maar mag voor mij ook best eind juni worden.
 

Ron467

Actief lid
doe dat al vier jaar met deze faab en dan kan ik ook nog gewoon door de achterruit kijken.
Maar met vier wordt het wel krap, alhoewel ik dat ook in de zomer voor een weekje heb gedaan met 4 volwassenen....zonder dakkoffer of aanhanger.
 

Blackokkie2

Forumguru
Je zou zeggen...

images
 

Joske

Forumguru
afdekkingen buitenspiegelhuis (rood of zwart ;) ) - afdekking binnenspiegel - babyspiegel (om de allerkleinsten makkelijker te kunnen zien op de achterbank)

Bekijk bijlage 34530


voorbeeldje van zo een afdekking binnenspiegel:

Naamloos.jpg


afdekkingen buitenspiegelhuis:


Naamloos.jpg
 

CDK

Forumguru
@Joske, die beschermlijst voor de bumper is er uitsluitend voor de hatchback dacht ik...
Deurstrips en babyspiegel kon ik @ superskoda bestellen en zijn reeds gemonteerd, de zwarte spiegelkappen zijn nog nergens leverbaar helaas...

en van de smoke mistlamp units ontbreekt tot heden ook elk spoor???
 
Bovenaan Onderaan