Superb MY18 nieuws sijpelt binnen

s-line

Forumguru
Ik vind dat scherm juist veel meer van deze tijd en van dat glossy ga je geen last hebben denk ik..
Maar de facelift foto's zien er inderdaad niet echt mooi uit… wel snel trouwens een facelift
 

Tuulster

Forumguru
Even naast elkaar gezet. Scherm ligt beduidend verder naar voren waardoor airco unit verder "verstopt" lijkt te liggen.
Persoonlijk vind ik het een verbetering! :thumbsup:

upload_2017-3-10_11-11-47.png
 

Schep

Forumguru
Ik heb ook ergens scoops gezien van de voor en achterzijde. Ga je niet vrolijk van worden!
Bedoel je deze?

Skoda-Superb_FL_2019_001.png

Skoda-Superb_FL_2019_002.png


Of deze?

Skoda-Superb-Facelift-Illustration-1200x800-695126e919abdc67.jpg



Scherm ligt beduidend verder naar voren waardoor airco unit verder "verstopt" lijkt te liggen.
Dat lijkt mij gezichtsbedrog door lichtinval op de foto's. De lijn van de bovenrand van het scherm versus de bovenrand van de unit lijken gelijk.
Ook de aircobediening in onze Sups ligt al behoorlijk diep.
 
H

hans oet twent

Yep maar zijn al wat gedateerd zag ik later.. Met alle respect maar dat ziet er toch niet uit... toch?
 

Van Hoften

Forumguru
Djubbbaaaaa. Het is niet te hopen dat dit echt als facelift op de weg komt. Aan de andere kant: dan wordt mijn S3 ineens veel waardevaster!
 

Schep

Forumguru
Ik denk het niet. De Vision C van de plaatjes is gepresenteerd in Geneve in 2014 (exact drie jaar geleden, dus) en was de voorbode van onze huidige Superbs
 

Superbst

Senior Member
Ok, mea culpa...

Conclusie: we weten nog niet hoe de facelift er zal uitzien!

Back on topic: MY18

Tot nu toe bekende wijzigingen: Columbus naar 9.2" en andere (DSG) pook.
 

Rallye

Forumguru
Scherm lijkt inderdaad uit het dashboard te steken. Handig. Kan je vrouw haar tas eraan hangen....
 

B.Stuurder

Forumguru
Die eventuele FL vind ik een verbetering. Ik heb de nieuwe Columbus eens aan de tand gevoeld in een FL O3, het is grafisch mooier en scherper, maar ondanks dat de unit groter is, lijkt het beeld niet groter. De glasplaat werkt ook fijner dan het huidige kunststof touchscreen, maar ik denk dat je wel heel veel moet poetsen en lichtinval zal ook een rol spelen met de zon door het open dak, indien aanwezig.
Als ze de drukknopjes van de climate control hetzelfde maken als in de FL O3 dan is dat wat mij betreft geen verbetering. Ziet er goedkoop uit.
 

RefleCs

Forumguru
Euh, ik zie het verschil zelfs niet direct? Dan toch wel een héél subtiele FL :sterretjes:

EDIT: ok, dat extra knikje/spoilertje onder het raam/aan het logo, nu zie ik het... Was eerst enkel op de lichten aan het focussen :tongue:

Ik zou mij voor kunnen stellen dat door dat knikje het achterraam minder snel vies wordt. Dus buiten dat het cosmetisch is is het wellicht ook nog functioneel?
 
Bovenaan Onderaan