Dit in tegenstelling tot de gegevens bij het RDW. Dus mocht er onverhoopt een overijverige ambtenaar (bestaan die dan?
) mij in gebreke willen stellen, dan verwijs ik hem door naar zijn of haar collega's van 'mijn overheid.' En dan dien ik natuurlijk ook een claim in wegens de emotionele schade die mij toegebracht is 
. De LED dagrijverlichting is een wereld van verschil, vooral optisch uiteraard, het staat een stuk 'stoerder', enfin, er staan genoeg plaatjes op dit forum die dit bevestigen. En ook important: Géén foutmelding op het dash 
Ik kan vertellen dat in mijn diesel periode het uitschakelen van de EGR of afblinden geen negatief effect heeft gehad op de milieu eisen mbt apk keuring.@Oenoud, dat stond net een stukje hogersoftwarematig wegschrijven en afdoppen van de EGR, auto voldoet dan niet meer aan de milieu eisen en niet meer aan de typegoedkeuring
![]()

Albert, zin om wat duidelijkere foto's te maken van de shades?Toch nog maar even snel een foto gemaakt
(van superskoda toch é?)
. Normaal worden pakketjes bij de buren afgeleverd omdat wij overdag vrijwel nooit thuis zijn.Mooi hoor. Maar welke rommel bedoel je?