Superb Kansberg

kansberg

Forumguru
Gelijk maar even gedaan:

Geachte heer, mevrouw,

De afgelopen twee weken heb ik twee keer een pakket ontvangen wat door uw organisatie is geleverd. Beide keren zijn de pakketten over de schutting heen gegooid, wij waren niet thuis op het tijdstip van bezorging.

Tot dusver geen beschadigingen aan de geleverde goederen geconstateerd, maar vind de werkwijze niet juist.

De bezorger heeft ook de mogelijkheid de pakketten af te leveren bij buren, zoals dit normaliter gebeurt door collega vervoerders.

Ik verzoek u vriendelijk, doch dringend deze manier van 'bezorging' niet toe te passen daar het risico van beschadigingen of diefstal tè groot is naar mijn mening.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

A. Logtenberg.
 

CDK

Forumguru
belachelijke actie van GLS zeg! ik zou daarvoor ook in de pen klimmen idd. de zonneschermpjes lijken je raampjes donkerder te tinten en het staat netjes. :thumbsup:
 

kansberg

Forumguru
Wat betreft LED stop ik nu. Vind het goed zo. Behalve een setje 18" heb ik eigenlijk geen wensen meer, alleen die laatste wens krijg ik er niet door bij het ministerie van financiën dus dat kan nog wel een tijdje duren :arghh:
 

kansberg

Forumguru
@mwhite : Heb al met die gedachte lopen spelen. Eerlijk gezegd stoor ik mij er niet zo aan, aan de voorzijde. Op de achterkant zit gelukkig geen GREENLINE logo. Ik zal nog eens de 'how to' lezen voor de beste manier om het voorste logo te verwijderen en misschien op een fraaie lentedag....
 

Joske

Forumguru
of het logo zwart spuiten :)

heel geslaagd trouwens, die ledverlichting! :thumbsup:

en betreft het ministerie van financiën... daar werkt zowat 90% van de vrouwelijke wereldbevolking me dunkt :D
 

DeNnZ

Forumguru
Ik zal nog eens de 'how to' lezen voor de beste manier om het voorste logo te verwijderen en misschien op een fraaie lentedag....
Ik heb pasgeleden zowel de letters op de achterklep als de badge op de grille verwijderd.
De badge op de grille heb ik verwijderd door een fittingschroevendraaiertje (of een andere kleine smalle platte schroevendraaier) te verhitten met een aansteker en deze vervolgens onder de badge te steken om zo het verlijmde deel los te krijgen. Je houdt achteraf wel wat kleine sporen maar dit zie je amper en is wellicht met meer aandacht mooi weg te werken. Ik zal even foto's maken zodat je het resultaat kan zien.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan