Superb Kansberg

kansberg

Forumguru
Vanmiddag onder het lentezonnetje de chromen sierlijsten gemonteerd op de flanken. Zal vanavond nog even een foto posten, het maken ervan lukt nu slecht door de scherpe zon.
 

Cordoba

Forumguru
@kansberg Door de reflectie van de zon op het randje net boven de strips, moet je 2 x kijken om de strips te zien. Bij een volgende foto even op de reflecties in de lak letten, dan zijn de strips wel mooi zichtbaar.
 

kansberg

Forumguru
@Cordoba : Klopt helemaal, heb een stuk of 30 foto's geschoten met m'n Samsung 4S, maar mooier kreeg ik ze niet helaas. Vind de camera in dit toestel ook niet top. In de Note was deze beter. Heb ook wel een digitale spiegelreflexcamera, had beter deze kunnen gebruiken.
 

Oenoud

Forumguru
@kansberg, misschien niet zo handig dat je met je kenteken in de titel er bij verteld wat voor 'illegale' modificaties je allemaal hebt laten uitvoeren, eigenlijk vraag je een overijverige ambtenaar om eens te onderzoeken hoe jou een oor aan te naaien met deze feiten ;)

Nou ben ik wel benieuwd wat hier in zou kunnen staan en wat een overijverige ambtenaar daar mee kan?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Highway

Forumguru
Ik zit ook te overwegen de chroomlijsten te halen. Zou ik tot een koop overgaan, denk ik dat ik ook het chrome stripje voor de achterklep haal (vormt een mooi geheel).
 
Bovenaan Onderaan