Superb Kansberg

SuperBartje

Forumguru
Maar de designers van de radio hebben wel een cruciale fout gemaakt met de volumeknop. Het logootje draait mee. Drives me nuts :tongue:

Gelukkig ben ik niet de enige die me daaraan ergert.:banghead: gelukkig kan je 'm rechtzetten en dan met het knopje op het stuur weer op het gewenste volume zetten.
 

kansberg

Forumguru
Hebben die grappenmakers van een collega's in een onbewaakt ogenblik mijn avatar gewijzigd met de afbeelding van een Mercedes en de tekst 'mijn nieuwe aanwinst'... :bloos: That's so not me.... En dat weten zij natuurlijk.

Ach, het is maar geleend, ze weten dat ze nu iets terug mogen verwachten :D
 

micky

Forumguru
Ik zie dat probleem van dat logotje helemaal niet, zit ook op mijn O3, maar goed als je je er aan irriteert draai je de knop zo dat hij goed staat en kom je er gewoon niet aan, de volume kun je immers ook op je stuur regelen ;)
 

CDK

Forumguru
nu is het de vraag hoe lang ze blijven zitten....., ik heb'm al weer van m'n stuurwiel afgepeuterd.....
 

kansberg

Forumguru
@Corné de Kluijver : Het lijkt mij een vrij goede kwaliteit 'sticker.' Maar heb wel een paar extra setjes besteld voor de zekerheid. Juist die op het stuur heeft het minst te lijden....How come?
 

CDK

Forumguru
door de bolling van dat logo en waarschijnlijk de hulp van het zonnetje kwamen er bobbels onder, was geen gezicht, dus maar weer er af gepeuterd.
 

kansberg

Forumguru
Hmmm okay, jammer. Vooralsnog staat het erg mooi en lijkt het goed te plakken. Ik wacht het af, heb straks in ieder geval reserve logo's ;)
 

kansberg

Forumguru
Isetta1.jpg

Mijn eerste èchte auto: Een BMW Isetta uit 1958. Mijn vader had hem gekocht om de vooras te gebruiken voor een aanhanger. Deze heeft hij ook daadwerkelijk gebouwd en de aanhanger bestaat nog steeds, zij het in slechte staat. Tot die tijd mochten m'n vriendjes en ik hem gebruiken om in te spelen.

wel wat primitiever dan de Superb van nu, maar ik was er net zo blij mee :jaja: destijds. En zo is het 'auto virus' er langzaam ingekropen bij mij (vrees ik ;)).
 

Blackokkie2

Forumguru
Ik zie dat probleem van dat logotje helemaal niet, zit ook op mijn O3, maar goed als je je er aan irriteert draai je de knop zo dat hij goed staat en kom je er gewoon niet aan, de volume kun je immers ook op je stuur regelen ;)
Dat heb ik met de sigaretaansteker/12v dopje, die zet ik in elke auto waar ik in stap recht.
 

kansberg

Forumguru
t heb ik met de sigaretaansteker/12v dopje, die zet ik in elke auto waar ik in stap recht.

Die afwijking heb ik ook inderdaad, net als alle potjes en dingetjes in de badkamer of in de voorraadkast met het label naar voren zetten. :bloos: Komt door m'n 52 jarige winkelervaring vrees ik.
 
Bovenaan Onderaan