Superb Kansberg

Blackokkie2

Forumguru
Zo ben ik ook, ik werd al geplaagd afgelopen zaterdag tijdens de autosalon in Rotterdam door een bepaalde Citigo-rijdster. Die draaide expres aan de knoppen.:mad::mad::maakmegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Als ik van de autosalon af had geweten was ik zeker ook langs gewipt :jaja: maar we zijn weer aan het topic vervuilen :bloos:
 

kansberg

Forumguru
Vanaf morgen zal ik de Superb niet meer zo frequent gebruiken. Vanwege het veranderen van werkplek kan ik nu op de fiets. Maar voor de Superb hebben wij een oplossing gevonden: Mijn vrouw gaat hem drie dagen per week gebruiken voor haar woon/werk verkeer. En stiekem vind zij dat heel erg leuk :jaja:.

Vind het wel jammer, het is tenslotte een genot om in de Superb te rijden, maar goed, op de fiets is het vijf minuten en om daar nu de auto voor gaan te gebruiken is ook weer overdreven.

In de eerste instantie houden we de 107 van m'n vrouw er gewoon bij, altijd makkelijk en mocht blijken dat deze ècht overbodig wordt, kunnen we hem altijd nog verkopen.

Uiteraard zal de Skoda ingezet worden tijdens de vakantieritten en langere afstanden. Ik kijk er nu al naar uit :D.
 

kansberg

Forumguru
Vandaag de Superb voor de APK gehad en hij rolde er zonder problemen doorheen, geen mankementen of opmerkingen. Geen steekproef en aan alle rem en stuurdelen extra aandacht geschonken, die bleken in perfecte staat. Tevens is er een grote beurt uitgevoerd waarbij alle filters en de olie is vervangen. Ook even aan de laptop gehangen maar leverde ook niets op. :D
 
Bovenaan Onderaan