Superb III FL

superbia

Forumguru
De teasers zien er wel gaaf uit, de gelekte foto's vind ik wat braaf/oubollig overkomen. Ben benieuwd wat het wordt de 23ste
 

superbia

Forumguru
En nog een laatste teaser... wow dat belooft toch wel een hele vette bak te worden. Doet me zelfs een beetje twijfelen over mijn keuze om een van de laatste pre-facelift modellen te bestellen...
 

xplain

Forumguru
Het zou me idd erg verbazen dat ze ineens de witte dashboardverlichting vervangen door blauwe.
 

Okki

Donateur
Blauw licht kan vooral voor brildragers heel onprettig zijn weet ik uit ervaring. Destijds voor mij een reden om de Golf (waar dat toen net nieuw was) te laten staan....

Maar....tegenwoordig moet je toch zelf de kleur kunnen bepalen van de interieurverlichting? Zou me niets verbazen....
 

MrEdge_

Forumguru
Ik weet het niet, als je de foto (even ruw) wat minder koel en een tikkie neutraler trekt blijft de cockpit blauw uitstralen...

Bekijk bijlage 73522
Het blijft een zwaar bewerkte teaser natuurlijk. Het lijkt in de verlichtings-teaser ook alsof de achterlichten (dus niet de richtingaanwijzers) dynamisch aan gaan, maar dat lijkt me allemaal veel te vooruitstrevend.
 

xplain

Forumguru
skoda-201957136-1557168761_1.jpg


Tromgeroffel!
 

hemi24

Forumguru
@hemi24, info heb ik van m’n dealer. Zal vandaag wel publiek bekend worden.

Optimistische dealer heb jij!

Dit is wat Skoda zegt over de CITIGOe iV:


What is the battery capacity, where is the battery located and how heavy is it?

The Li-ion battery capacity is 36.8 kWh, allowing the customer to travel up to 265 km on a single charge. The battery weighs 248 kg. It is located under the floor of the car and also occupies the space under the rear seats.
:pardon:
 

hemi24

Forumguru
@MrEdge_ :

Afgaand op het plaatje :

superb-iv-01.93e48850314606c314d4406846afdd6a.fit-1450x760.jpg


superb-iv-02.ce48db8f8cc89b93779b27d81d585fcb.fit-1450x760.jpg



The SUPERB iV is ŠKODA’s first production model to be fitted with plug in hybrid drive. A 1.4 TSI petrol engine and an electric motor deliver a combined power output of 160 kW (218 PS). The all electric range is up to 55 km in the WLTP cycle; up to 850 km can be covered when combined with the petrol engine. This new drive variant is available for the Ambition and Style trim levels as well as for the SUPERB SPORTLINE and the SUPERB L&K.

Bron

:dankje:
 
Bovenaan Onderaan