Superb III FL

superbia

Forumguru
Nog een serie fotos van de FL.
De achterkant ziet best geslaagd uit, de voorkant is echt maar minimaal aangepast. Op deze fotos ook een doorlopende lijn tussen de achterlichten, maar geen tekst.

Op foto 8 lijken 2 wolkjes te zien, dubbele uitlaten? Wel weg gestopt achter de bumper...

Verder nog niets gezien over interieur aanpassingen. Zijn daar ideeen over? Virtual cockpit is er nu al.
 

Tuulster

Forumguru
Ik word er vooralsnog niet zo vrolijk van......
Hij kijkt een beetje treurig en voorkant klopt op de één of andere manier niet meer zo mooi als ze deed.......:arghh:
 
Voorkant wordt inderdaad niet fraaier op, een beetje te Amerikaans/Aziatisch uiterlijk en beetje braaf, blijft natuurlijk allemaal persoonlijk, afwachten op echte lancering
 

superbia

Forumguru
Ben benieuwd of de mistlampen ook Led zijn en of ze hem meenemen naar Genève. Laatste gok ik van niet omdat daar volgens mij de Passat ook staat te shinen.
 

superbia

Forumguru
Geneve is alweer een tijdje achter de rug en ik heb sinds dien helemaal niets meer gehoord over de facelift, geen spots, geen tease, niets. Ik heb het idee dat het een beetje rommelt bij skoda de laatste tijd, veel geschuif bij de Kodiaq in opties en levertijden en bij de Superb is het gamma uitgedund en staat de vervanger al achter de coulissen. Heeft iemand hier toevallig recent iets gehoord van / bij een dealer?
 

Japanese Power

Donateur
Skoda maakt zich klaar voor de onthulling van de vernieuwde Superb later deze maand. Na een designschets is het nu tijd voor een nieuwe teaser: zo zit de verlichting in elkaar.

Schermafbeelding 2019-05-14 om 13.43.10.png

De vernieuwde Superb krijgt als eerste Skoda ooit full-led matrix-koplampen. Ook de achterlichten worden van ledjes voorzien. Nieuw zijn daarnaast de dynamische richtingaanwijzers die we van zustermerken Audi en Volkswagen al kennen. Met de nieuwe koplampen hebben we meteen het grootste nieuws voor de Skoda te pakken, want bij de facelift verwachten we verder geen wereldschokkend nieuws. Zoals de schets laat zien, krijgt de Superb een verder uitstekende grille, een designelement dat we sinds de Scala kennen. Door eerder gelekte foto's weten we dat een doorlopende verchroomde strip de achterlichten voortaan met elkaar verbindt.

Schermafbeelding 2019-05-14 om 13.43.17.png

Skoda zegt dat de onthulling tijdens het IIHF WK Hockey-toernooi in het Slowaakse Bratislava plaatsvindt. Dit toernooi duurt echter van 10 tot 26 mei, dus een echt concrete datum hebben we nog niet. Voor het einde van de maand moet het grote moment echter wel hebben plaatsgevonden. Naast de Superb staat dit jaar nog de komst van een geheel nieuwe Octavia en elektrische Citigo op Skoda's agenda.


Bron: Autoweek
 

dn-co

Actief lid
@dn-co zinloze lap tekst (citaat) verwijderd door moderator.
Wel een mooie toevoeging die LED koplampen. Over een jaartje of 2 zal ik ze mogen gaan ervaren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

superbia

Forumguru
Ik ben benieuwd of de FL mee mag liften op de vernieuwde navigatie & virtual cockpit van de passat incl wireless android auto integratie. De verlichting was mijn grootste twijfelpunt of ik nog een 2e Superb zou bestellen, maar de DSG actie heeft me over de streep getrokken. Ik denk dat hij er flink frisser van wordt als ik dit zo zie. :thumbsup:
 

Antera

Donateur
Neusje gaat er goed uit zien en werd rijd die led verlichting. AID zal ook wel aangezien de rest het zo'n beetje ook al heeft van de skoda familie :-)
 

xplain

Forumguru
1eb8e1e55e6d4f2d5a432a9994fbe68a.jpg
 

superbia

Forumguru
Herkenbaar gezicht. Wel lekker strak en geen geklooi meer met aliexpress led lampjes om de halogeen meuk uit de mistlampen te vervangen, daar kijk ik nu al tegen op... :nono:
 
Bovenaan Onderaan