Specificaties Octavia 3 14% ?

E

Ex-lid 12606

Tsja, geweldig mooi vind ik het ook niet. Maar belangrijk? Neuh... Het is geen auto waar je je voor hoeft te schamen, volgens mij? Inderdaad, stickers op de lak zijn een ander verhaal. Maar dat doen ze toch niet, lijkt me.
 
E

Ex-lid 12606

E

Ex-lid 12606

Mooi. Nu maar hopen dat ze geen 'toevoeging' bij de uitlaatgassen doen zodat die Skoda-groen zijn. Of geef ik hier Skoda onbedoeld een idee? :tegek:
 

Henk72

Lid
Op de greenline zit alleen een logo voor op de grill en een logo achter op de klep. Maar die heb ik de dealer laten verwijderen want ik wilde geen reclame achter op de klep. Verder staat er alleen greenline op de versnellingspook. Verder geen stickers of wat dan ook.
 

bonyuri

Actief lid
Op de greenline zit alleen een logo voor op de grill en een logo achter op de klep. Maar die heb ik de dealer laten verwijderen want ik wilde geen reclame achter op de klep. Verder staat er alleen greenline op de versnellingspook. Verder geen stickers of wat dan ook.
"Reclame"?
Sorry, ik heb ook een greenline besteld, maar ik zie dat toch echt niet als reclame.
 

bonyuri

Actief lid
Het is toch een greenline?
Dat je logo's weghaalt omdat je ze niet mooi vindt kan ik nog begrijpen, maar om het als reclame te bestempelen
 
E

Ex-lid 12606

Tsja, hoe je het ook went of keert, je maakt toch al reclame voor de Octavia door erin te rijden. Ik heb persoonlijk liever 'greenline' in de grill/achterop staan dan 'basismotor', 'budgetversie' of iets dergelijks. Want dat is de greenline zeer zeker niet. @Henk72, hoe heb je dat logo op de voorkant laten verwijderen? Mij is verteld dat dat geïntegreerd is in de grille en dat je een lelijke plek overhoudt wanneer je dat greenline logo daar weghaalt?
 
E

Ex-lid 12606

reclame van de dealer. octavia en skoda heb ik er ook af laten halen, want ik vindt het gewoon mooier.

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, hoewel ik er zelf geen problemen mee heb dat er Skoda Octavia op de achterkant staat. Net als TDI ipv. TD rode I. Ben nog wel benieuwd hoe je dat logo van de voorkant laat verwijderen (zie mijn vorige melding).
 

Henk72

Lid
Dat is het enige die er wel op is blijven staan. Ik had begrepen dat als je die verwijderd je de grill beschadigd. Het is niet dat er geen greenline op mag staan, alleen op de achterklep vindt ik het gewoon niet mooi.
 
E

Ex-lid 12606

OK. Dat is vast wel waardevolle info voor GBL rijders die hopen dat ze dat logo aan de voorkant weg kunnen krijgen. Heb trouwens zelf ook gevraagd of de motor/type aanduiding achterop achterwege kon blijven. Geen antwoord gehad, ga de dealer daar nog eens even aan herinneren.

Mooi trouwens, jij hebt die auto dus al! Ik mag nog een weekje of 3,4 wachten... Bevalt -ie een beetje?
 

peterbaarlo

Senior Member
zou iemand van de greenline bezitters kunnen vermelden of het dagrijlicht in de koplampen brand of onder in de bumper bij de mistlampen.?
 

sluwesjors

Actief lid
Ik verwacht wel een tjunami aan foto's van de greenline vanaf volgende week aangezien het meerendeel dan zijn auto zal ontvangen.

Ik zal de mijne een week later posten, staat bij de lederinbouw as we speak.
Wel alvast een afspraak gemaakt voor het wisselen van de banden op 23-12.
Wellicht een tip mocht je dit nog niet gedaan hebben, via de LM kun je een bestelnummer en de bandenmaat opvragen.
Hiermee kun je dan bij je bandenboer een afspraak maken.

Geen zin om lang op zomerbanden te moeten rijden met mn nieuwe occie midden in de winter.
 
Bovenaan Onderaan