Specificaties Octavia 3 14% ?

henriz

Forumguru
Hemi24 en spiegeltje hebben allebei een beetje gelijk. De belastingdienst "geeft" korting waardoor ze minder van je nemen. Wat betreft Skoda, die "geeft" korting op de business line optiepakketten waardoor je leasebedrag lager is.
 
je kunt bij oct 14 % greenline ook halflederen stoelen bestellen a 750 euro, wil dat zeggen dat de rest dan alcantara is, heeft iemand hier foto's van. En zitten deze net zo goed als in het dynamic pakket die niet op greenline helaas te bestellen is.
 

Remakil

Forumguru
@Remakil; kan er wel in meegaan; het lettertype is nogal lelijk. Hij zegt ook niet dat het kapje vervangen hem 500 euro mag kosten? Als dat ding 5a 10e is, zou ik hem ook vervangen.

Oef. even de achterramen vervangen. Dan maar over op plan b...
Ook hier geldt, ieder zijn ding...

Ik kan me er niet druk om maken. Echt niet... voor mij is het slechts een vervoersmiddel om van A naar B te komen en zo'n type aanduiding zal me worst wezen... ;)

Wel moeten de stickers van de dealer er af blijven. Ben geen reclamezuil...
 

Pollewop

Forumguru
Een pookknop kost bij Seat volgens mij rond de 100 euro :/
Je moet er maar geld aan uit willen geven.

Precies wat je zegt... Ik kan me niet voorstellen dat iemand die vrijwillig een Greenline heeft besteld ("Geen cent teveel hoor") 100 euro voor een pookknop gaat uitgeven... Zou echt "van de Gekken" zijn... :tegek:
 

serum

Senior Member
En precies om bovenstaand beresterk argument (geen cent teveel) zie je ook geen 14 procent bijteller full options! alleen de auto met een stuurwiel, klapstoelen en per gratie een dak waar je gegarandeerd niet doorheen kan kijken.

Bovendien zit je ook nog eens lelijk voor aap zonder die chromen strips rond je raam. En als klap op de vuurpijl kijk je ook nog eens 24/7 naar dat 'greenline' logo op je pook!

Iedereen heeft zijn eigen beweegredenen, prima toch?
 

serum

Senior Member
Heb gewoon goed de balen van die vervloekte klapstoelen. Had ik nou het Seatpack maar genomen, maar die was toch weer 2e per maand..
 

VWim

Forumguru
Mensen, hou op met dat kinderachtige gedoe. Je gaat toch ook niet op het Renault of Fordforum zitten klagen dat ze een duurder type auto moeten nemen.

Laat iedereen een eigen afweging maken welke auto voor hem of haar passend is.
 

AirTimeDMC-12

Nieuw lid
Spiegeltje, die prijzen komen uit de configurator van Skoda België. Vandaag heb ik te horen gekregen dat de chromen raamomlijsting geen € 900,- zal gaan kosten, dit zou natuurlijk ook een erg hoog bedrag zijn voor een paar chromen stripjes!

Vertel, vertel....
 

henriz

Forumguru
En precies om bovenstaand beresterk argument (geen cent teveel) zie je ook geen 14 procent bijteller full options!
Dit forum bewijst het tegendeel. Blijkbaar zijn er wel mensen die graag een beetje extra geld hadden uitgegeven aan chromen strips of een panoramisch dak, als die optie beschikbaar zou zijn geweest.
 

Bakkertje

Forumguru
De greenline is gewoon een voordelig alternatief voor mensen die voor weinig geld een Octavia willen rijden. Om dat mogelijk te maken hebben ze elke gram uitstoot moeten elimineren en daar horen nu eenmaal beperkingen bij en vallen opties af. Daardoor veranderd de auto dusdanig dat ie niet meer in aanmerking komt voor de felbegeerde 14% bijtellingsklasse. Als je die beperkingen te veel vind, dan zul je uit moeten wijken naar alternatieven. Als je de prijslijst van bijvoorbeeld de Leon ST bekijkt zul je zien dat daar dezelfde beperkingen gelden.
Het tweede alternatief, de Golf is er wel in high line..
 

Remakil

Forumguru
Mensen, hou op met dat kinderachtige gedoe. Je gaat toch ook niet op het Renault of Fordforum zitten klagen dat ze een duurder type auto moeten nemen.

Laat iedereen een eigen afweging maken welke auto voor hem of haar passend is.
Volgens mij is er niemand die een ander iets opdringt. Dus ik snap de opmerking in deze niet...

Iedereen zegt wat hij wel of niet storend vindt, zonder dat iemand wordt afgekraakt...

Spiegeltje had wellicht de Volvo V40 R-design moeten kiezen. Sporty look, luxe en ruimte voor een krat bier achterin...


Ps. Dat laatste is een grapje hoor ;)
 
Bovenaan Onderaan