Sparkie's Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Business Line Greentech

Sparkie

Forumguru
hmmm, da's jammer dan

Het is een filmpje (nou ja, 700 nog wat mb) met de weg naar ons vakantieverblijf.
Ik heb het via dropbox geshared.

Misschien heeft het wat tijd nodig?

Heeft iemand nog wat tips om dat gratis ergens te stallen? Vimeo heeft een limiet van 500mb, dus dat gaat hem niet worden.
 

andrehj

Forumguru
Kun je em niet wat inkorten (tot alleen de relevante stukken) en dan met H.264 comprimeren? Dan moet een filmpje van 5 minuten (meer zal de gemiddelde kijker toch niet willen zien) onder de 50 MB kunnen blijven.
 

Sparkie

Forumguru
Er was iets misgegaan met het uploaden van de video, waardoor deze op processing bleef staan :mad:

Ik heb nogmaals een poging gewaagd en anders zal het moeten wachten totdat ik weer thuis ben.......
 

Sparkie

Forumguru
Op de een of andere manier wordt alleen de eerste 3 minuten geladen.

Als ik weer thuis ben (laatste echte vakantiedag vandaag :laugh:) zal ik hem nogmaals uploaden.

Ik verwacht zondagavond weer de 2300 km naar huis te hebben afgelegd.
 

Sparkie

Forumguru
Zoals verwacht heeft de Octavia me weer zonder problemen thuis gebracht. De ruim 2300 km vanuit zuid Spanje heb ik in twee etappes gedaan; op zaterdag van Malaga naar Mort-de-Mersan en op zondag het resterende stuk naar huis.

Ik heb het bijna geheel tolvrij gedaan. Alleen rond Bayonne/Biarritz en het laatste stuk boven Parijs heb ik tol gereden.

Zoals beloofd hier het filmpje van de weg naar ons vakantieverblijf.
 

Sparkie

Forumguru
Helaas niet Joske.

De huisjes daar zijn niet aangesloten op het (drink)waternet. Al het water moet daarom met een tankwagen naar boven worden getransporteerd.

We hebben tweemaal achter die tanker gereden en dat schiet helemaal niet op.
Een keer kwam er een auto de berg af en dat was geen feest om te passeren.....
 

Joske

Forumguru
Geloof ik best!

Doet me denken aan de beklimming van de Teide op Tenerife met een huurauto, een Panda nota bene! En daar geraak je ook mee naar boven en naar beneden hoor ;)
 

Sparkie

Forumguru
Als je gewoon in de eerste versnelling blijft rijden is het prima te doen. Zowel omhoog als omlaag.

Het enige wat je op de koop toe moet nemen is een verbruik van 1:3 tot 1:4 op de weg omhoog.
Daarentegen rij je (bijna) gratis naar beneden.
 

Sparkie

Forumguru
Opmerkelijke kilometerstand op weg naar het zuiden:

2014-08-01 09.42.59.jpg

CC ingesteld op 99 km/u. Dat ging een hele tijd goed, totdat ik net op dat moment een heuveltje afreed :mad:

Volgens mij is dit ergens net onder Cahors genomen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan