Skoda club???

Daniel

Lid
Ik ben trouwens erg benieuwd naar de verlaagde Fabia Combi's,wil ze graag vergelijken met de mijne want ik ben over de mijne niet helemaal te vreden.
Ik vind hem bij mij voor nog iets te hoog staan vergeleken met achter,had hem graag wat lager gehad zodat hij recht staat zeg maar.
Jullie snappen toch wel wat ik bedoel hè?

Sportline

Senior Member
hoe veel hatchback modellen zijn dr dan? of ben ik alleen met de 'korte' fabia:confused:

Niet getreurd, ik ben volgens mij ook de enigste met een Felicia. Zou leuk zijn als er meer komen! Ik heb trouwens nog niks geen mail ontvangen van de Skoda clubs en garage's :s

Red Devil

Actief lid
Niet getreurd, ik ben volgens mij ook de enigste met een Felicia. Zou leuk zijn als er meer komen! Ik heb trouwens nog niks geen mail ontvangen van de Skoda clubs en garage's :s
kunnen we mekaar de hand schudden;) zijn wij in iedergeval nog een beetje "uniek" bij de meeting.. haha..
ik kreeg net wel een reactie op skodaweb.nl... iemand die graag zou willen komen.. maar helaas op vakantie was.. en ook geen skoda meer rijd:(

Sportline

Senior Member
Ik weet dat er nog een Skoda Felicia rond rijd met chromen handvaten en een chrome gril maar die is alleen actief op die MSN Group, zou leuk zijn als hij ook kwam. 2 'gepimpte' Felicia's, 3 verlaagde Fabia's, ..........

Heeft er iemand trouwens een mail adres van de Fabulous Fabia van FILA? Want die wagen wil ik wel eens in het echt zien!!!

Sportline

Senior Member
Ik heb net nog eens ff dit forum item door gelezen en volgens mij komen we nu op 17 auto's als ik het goed heb! Zo niet, dan heb ik het verkeerd. haha

Vroomster - Octavia en Roomster
Joergarms - Fabia
Red Devil - Fabia
Fabia - Fabia
Daniel - Fabia
Purk - Octavia
Gieliovd - Fabia
Roel - Ocatvia
Hetzer - Fabia
VW125 - Octavia
Wallie - Fabia
Sportline - Felicia
Koekie? - Seat Leon misschien Octavia
Ericb - Octavia of Fabia
Axe - Onbekend
Exciter - Fabia of Favorit

joergarms

Senior Member
NETJES!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie weet wie er nog komt van de andere Skoda-sites, dan halen we heel misschien die 20 ook nog wel!!
Ik neem in ieder geval een camera mee, zoiets is toch leuk om vast te leggen.

Red Devil

Actief lid
nah.. op dat skodaweb.. hebben dr tot nu toe 2 gereageerd maar alle 2 kunne ze ook niet:S laat liever mensen reageren die wel kunnen zou ik zegge:tongue: haha

Sportline

Senior Member
Ik probeer mijn pa telkens over te halen om te gaan met zijn 'gepimpte Fabia' (zie mijn foto's) maar hij lacht wel maar schud van nee..... we zien nog wel. Ik heb hem al een tank benzine beloofd als hij komt

Bijlagen

• Je vind het mooi of ....JPG
    Je vind het mooi of ....JPG
    78,9 KB · Weergaven: 11

Red Devil

Actief lid
jah laat hem dit forum maar ff leze:tongue: dan is die wel overtuigt om ook te komen joh!:tongue:
wel leuke velgen trouwens.. ruilen? haha grapje:tongue:
kheb nog gwoon wieldoppe:( niet de standaard wieldoppe.. wel gepimte hea;)
zo lijkt het nog 'wat'

joergarms

Senior Member
nah.. op dat skodaweb.. hebben dr tot nu toe 2 gereageerd maar alle 2 kunne ze ook niet:S laat liever mensen reageren die wel kunnen zou ik zegge:tongue: haha

Ja precies, allemaal prima die reacties, maar we moeten gewoon auto's plus rijders hebben, geen mailtjes.
Maar we zijn natuurlijk al een goed eind op weg.

Daniel

Lid
Om nog even op het verlagen terug te komen,ik heb het eigenlijk gedaan omdat ik een standaard Fabia er eerder verhoogd vind uitzien dan normaal,en dat wou ik gewoon weg hebben,iemand die geen verstand heeft van Fabia's ziet het echt niet als je je Fabia verlaagd hebt,want hij lijkt dan in hun ogen gewoon normaal en dat vind ik eerlijk gezegd ook,ik moet wel zeggen dat het rijgedrag zwaar verbeterd is,rij comfort niet natuurlijk.

Fabia

† In Memoriam
Nog een ander vraagje, komen er ook nog vriendinen/ega's mee? Ik krijg mijn vriendin niet mee, die is bang dat er alleen maar gelult gaat worden over Skoda's.

Sportline

Senior Member
Je vriendin is van harte welkom hoor en ze hoeft niet bang te zijn, mijn moeder, ja mijn moeder die gaat ook mee omdat ze zelf ook een skoda heeft en die vroeg ook al tegen mij: kan ik niet beter thuis blijven zodat je je niet hoeft te schamen? Maar ik vind dat iedereen welkom is ook al is het je moeder of vriendin!

Red Devil

Actief lid
@ sportline:
wel vet trouwens dat jullie allemaal een skoda rijden:tongue:
bij mij rijden ze allemaal ford..
Ouders: Ford Mondeo Station
Zus 1: Ford Focus Station
Zus 2: Ford Fiesta
Zus 3: Ford Fiesta

ik ben tog wel blij dat ik wat anders rij:tongue: haha

Bovenaan Onderaan