Skoda club???

Sportline

Senior Member
Volgens mij blijven we nu haken op 17 auto's die komen als ik het goed heb. Kunnen we misschien nog meer auto's bij elkaar krijgen op andere mogelijke manieren??
 

Red Devil

Actief lid
ik heb eigenlijk geen idee.. weer iemand op skodaweb gereageerd maar die kan ook al niet.. dus schiet daar echt niet op.. de gene die reageren kunnen niet..
verder heb ik ook nog niks van de skoda dealer uit Rhenen gehoort..

volgens mij was er ook nog het idee om met alle auto's door de mac drive te gaan? gaat dat ook nog door? lijkt mij wel erg vet:tongue:
 

Red Devil

Actief lid
de mac donalds in nieuwegein is het dichts bij met een macdrive:D
10 min. rijden dus dat is denk ik voor iedereen nog wel te doen dan:)
 

Daniel

Lid
Door de Mac Drive en dan allemaal niks bestellen hahahaha hebben we 2 records bevestigd volgens mij.
 

Sportline

Senior Member
Als we dat gaan doen krijgen we dan wel een adres of zo want het is jammer als je de groep kwijt raakt en niet meer terug kan vinden
 

Sportline

Senior Member
of in een mooi reastaurant. Is dat misschien een idee? Is er in de buurt van Houten een goede restaurant met een grote parkeerplaats waar minimaal 17 skoda's kunnen staan? Persoonlijk eet ik liever in een mooi reastaurant dan bij de Mac.
 

Red Devil

Actief lid
@ Sportline:
Adres:
Ravenswade 1
Postcode: 3439 LD
Plaats: NIEUWEGEIN

@ Purk
ze hebben er ook milkshakes en gwoon drinken hoor:tongue: dus eten hoeft niet;)
 

vw125

Forumguru
Ik ga passen voor de MC Do, moet s'avonds nog gaan werken en anders ben ik te laat terug thuis.
Mijn excuses hiervoor.

Naar de meeting kom ik 100% zeker, ben wel de enigste belg denk ik.

Grtz vw125
 

Red Devil

Actief lid
ik weet niet hoe laat we dat gaan doen.. meeting was om 12.00 uur al tog? zouden we smiddags kunnen gaan.. ff shakie halen:tongue:
 

Hetzer

Forumguru
Om nog even op het verlagen terug te komen,ik heb het eigenlijk gedaan omdat ik een standaard Fabia er eerder verhoogd vind uitzien dan normaal,en dat wou ik gewoon weg hebben,iemand die geen verstand heeft van Fabia's ziet het echt niet als je je Fabia verlaagd hebt,want hij lijkt dan in hun ogen gewoon normaal en dat vind ik eerlijk gezegd ook,ik moet wel zeggen dat het rijgedrag zwaar verbeterd is,rij comfort niet natuurlijk.

inderdaad de standaard fabia (ook de fabia-2) staat naar mijns inziens absurd hoog op de veren.....
 

maarten2xrs

Senior Member
ik denk dat ik ook wel even langs kom,lijkt me gezellig.
aleen wel eind van die middag mijn vrouw en dochter ophalen,want die komen terug uit spanje.
 

joergarms

Senior Member
TO VW125; echt top dat je juist wilt komen, dan ben je niet alleen qua auto uniek dus die dag!!!

TO iedereen; neem mee wie je mee wilt nemen, ik neem mijn vriendin/zoontje niet mee, niet bepaald handig wat zijn middagslaapjes betreft.
Maar al neem je je schoonmoeder, oma, opa, noem maar op mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch!!!

Wat het eten betreft, tsja, ik vind het allemaal prima, maar heb niet echt een bepaalde drang om naar de MAc te gaan, behalve dan het feit dat we toch een soort van minirecord zouden vestigen, das wel wat waard.
Maar laten we daar anders gewoon de 16e even naar kijken.
Als eerste iedereen maar op de meeting krijgen, rond 12 uur.
Daarna zien we wel verder hoe het loopt.
Ik krijg er wel steeds meer zin in.

TO Hetzer (geloof ik) was jij het die die Skoda-goodies kon regelen?
Heb je daar al iets over gehoord??

Nogmaals, sleep mee wie je mee kan krijgen, het liefst met een Skoda, maar als bijrijd(st)er natuurlijk ook hartelijk welkom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Hetzer

Forumguru
TO Hetzer (geloof ik) was jij het die die Skoda-goodies kon regelen?
Heb je daar al iets over gehoord??

Nogmaals, sleep mee wie je mee kan krijgen, het liefst met een Skoda, maar als bijrijd(st)er natuurlijk ook hartelijk welkom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jazeker, de Skoda goodies liggen al klaar , ik haal ze aanstaande vrijdag op bij mijn Skoda-dealer, ik moet daar dan zijn voor een service-beurt. De goodies zijn daar heen gestuurd door Mirjam van pr/evenementen van Skoda Nederland, echt TOP!!

Het moeten er nattuurlijk niet teveel worden want, ik heb goodies voor 20 personen, als er teveel komen moeten we ze zometeen gaan verloten!!!
 

Daniel

Lid
Het moeten er natuurlijk niet teveel worden want, ik heb goodies voor 20 personen, als er teveel komen moeten we ze zometeen gaan verloten!!!


Zeg maar vast tegen Mirjam dat er 40 personen komen,hoeven we zeker niet te verloten.



Hahahaha geintje.............het is al lang leuk dat je het geregeld hebt.
 

ericb

Actief lid
Er zit in Nieuwegein aan de A27 ook een AC restaurant, voor diegene die weer een eind terug moeten rijden wellicht een alternatief voor de Mac.
 

joergarms

Senior Member
Die AC restaurants zijn meestal goed te doen, best aardig eten.

Heb zonet mijn dealer, (Jawes in Ede) ook gemaild over de meeting met de vraag of hij er een uitdraai van wilde maken en die op de balie o.i.d. wilde plaatsen.

To Hetzer, helemaal top van die spulletjes, leuk initatief!!
 
Bovenaan Onderaan