Skoda club???

ericb

Actief lid
Het is inderdaad een bedrijventerein, de expo is een soort van kleine uitvoering van bv de jaarbeurs met een groot parkeerterein.
Een 4*4 of scout is dus niet noodzakelijk!

Hetzer

Forumguru
nu ook een tweede routebeschrijving vanaf de A27

vanaf de A27:
neemt u de afrit 29 Houten. Onderaan de afrit gaat u op de rotonde linksaf richting Houten. Deze weg volgt u tot aan de t-splitsing waar u linksaf slaat. Dan volgt u de bordjes Euretco Expo Center / Doornkade (bedrijventerrein). Op deze rondweg gaat u na 1.400 meter linksaf de Meidoornkade op (richting bedrijventerrein Doornkade). Na de bocht heeft u aan de rechterzijde Euretco Expo Center en direct daarnaast (links) Euretco Fashion. Parkeren kunt u tegenover deze vestigingen. Ook aan de rechterzijde van het Euretco Expo Center is parkeerruimte beschikbaar.

vanaf de A12;

Neem afslag 18 Hoograven
Neem na 0.5 km de eerste afslag op de rotonde (de Laagravenseweg (N408)) richting Nieuwegein
Ga na 1 km linksaf de Houtenseweg (N409) op richting Houten
Ga rechtdoor de Utrechtseweg (N409) op (na 0.8 km) richting Houten
Ga na 1.4 km rechtsaf de Essenkade op
Ga na 175 m schuin rechts de Meidoornkade op
Volg na 350 m op de Meidoornkade naar links
Na 140 m bent u gearriveerd
Auto parkeren

Bijlagen

• kaartje%20groen.jpg
    kaartje%20groen.jpg
    42,9 KB · Weergaven: 6
  • kaart.jpg
    kaart.jpg
    38,7 KB · Weergaven: 9

Sportline

Senior Member
ik heb gegekeken op de kaart dus weet ongeveer waar het is maar voor de zekerheid zet in mijn naviagatie aan. Kan er bijna niks verkeerd gaan.

ericb

Actief lid
Ik zal jullie niet vermoeien met de route vanuit nieuwegein, die is zo kort.
Voordeel van een (bijna) thuiswedstrijd.

Red Devil

Actief lid
ik had op de skoda hyves (http://skoda.hyves.nl) ook in de agenda neergezet over de meeting.. heb vandaag ook reactie gekregen van iemand die dr bij zou zijn.. ene Danny.. komt volgens mij met een skoda felicia..

wat ik al eerder zei.. weet niet pcies wat ik moet gaan verwachten.. maar alst lekkr weer misschien stoeltje meenemen? of blijve we hele tijd staan:tongue: naar 2 uur staan heb je het daar ook wel mee gehad

@ Hetzer
ben echt benieuwt naar de goodies(A) sleutelhanger ofsow? haha

@ Sportline
misschien halen we de 20 skoda's tog nog wel:D dit zou echt super vet wezen:tongue:

@ Joergarms
is tog een goed idee van jou geweest om 'iets' van een meeting te organiseren.. volgens Daniel een van de meest succesvolste meeting hier op het forum.. doen we tog goed dan met zijn allen:D

@ Maarten2xrs
hoor je straks idd op de radio.. file richting houten.. oorzaak: te veel skoda's op het verkeerde tijd stip bij mekaar;) haha

@ Ericb
zal ik jou dan niet vermoeien met mijn roete (en die van Joergarms) das namelijk nog korter;) vanuit Veenendaal/Kesteren.. klein half uurtje.. haha

Vroomster - Octavia en Roomster
Joergarms - Fabia
Red Devil - Fabia
Fabia - Fabia
Daniel - Fabia
Purk - Octavia
Gieliovd - Fabia
Roel - Ocatvia
Hetzer - Fabia
VW125 - Octavia
Wallie - Fabia
Sportline - Felicia
Koekie - Seat Leon misschien Octavia
Ericb - Octavia of Fabia
Axe - Onbekend
Exciter - Fabia of Favorit
Maarten2xrs - Octavia
Richyk? - Octavia
Danny - Felicia

? = misschien

ericb

Actief lid
Hoi Red Devil, het wordt voor jou echt tijd voor een navigatiesysteem, vrees ik.
Nieuwegein en Houten liggen tegen elkaar aan, nog geen tien minuten rijden, Veenendaal en Kesteren liggen daarbij vergeleken aan de andere kant van de wereld!

Hetzer

Forumguru
precies , ik geloof dat ericb alleen maar over de snelweg hoeft heen te kruipen om in Houten te komen

Gieliovd

Forumguru
Nou nou mensen hier is een hoop gebeurd de afgelopen dagen!!

Ik ben even van het forum geweest vanwege drukte op school, computer die kuren vertoonde etc... maar dit ziet er goed uit!

Er komen er zo te zien al een hele boel meer! Ik hoop echt dat het knap weer wordt, want anders is het zo'n domper!

Of is het wel degelijk overdekt? Nee toch?

Ik weet niet of ik iemand mee neem... geen idee of er iemand op zit te wachten. Normaliter moet ik werken op zondag, omdat ik in de meubelverkoop zit.

Krijg er nu wel steeds meer zin in. Eigenlijk moet de auto nog wel voor een beurtje, maar dat laat ik nog ff zitten afwachtend wat ik van de verzekering hoor. Als dat positief is laat ik meteen de bumpers spuiten en de mistlamp vervangen samen met nog een paar puntjes als de nalopende startmotor.

Ach hij staat nog geen eens op de onderhoudsinterval van 118.000.

Ik rij nu niet zo gek ver mee omdat ik tegenwoordig met de trein naar Diemen afreis en niet met de auto, lekker gratis! Dus ik rij alleen naar het station om hem daar te parkeren.

Dirkshorn - Houten: Afstand 104,2 KM; Reisduurt 01:15.

Dat is nog een hele trip mensen!!! Ik ben toch wel een van de mensen die het verst woont denk ik, afgezien van onze Belgische mede-rijder.

joergarms

Senior Member
Kesteren -Houten = klein stukje.
Ik geloof dat Red Devil en ik samenop rijden vanaf Veenendaal.
Daar ligt Houten zo'n 20 km vandaan als ik het goed heb, in ieder geval net genoeg om mijn Skoda lekker voor warm te draaien.

Vind het trouwens wel leuk ja, één van mijn eerste topics lijkt nu toch echt een succes te gaan worden.
Zelfs buiten werktijd heb ik dus invloed:D.

Over die file, dat zou de eerste file worden waarin ik het wel leuk vind om te staan. Geen Chagrijnige kantoormannetjes, geen zogenaamd snelle vertegenwoordigers in hun lease Volvo v50.

Red Devil

Actief lid
@ Ericb
jah je hebt helemaal gelijk.. ik ben altijd in de war met Nijmegen en nieuwegein.. navigatie heb ik gelukkig al:D haha..

@ Joergarms
jah ik vind het prima als we samen rijden.. hadden we al gezegt tog;) die van mij zal nog steeds zeggen dat de motor/koelvloeistof koud is, omdat dat verrekte metertje nog steeds niet werkt.. dus die blijft op 'koud' staan..
vanaaf gaat mn monteur dr naar kijken;) dus wie weet doet ie het dan wel;)

joergarms

Senior Member
To Red Devil; jij hebt navigatie, ideaal!!
Dan ben jij dus de "voorman"
zijn er nou nog meer die vanuit Veenendaal meerijden? Dan kunnen we daar in ieder geval verzamelen.

Red Devil

Actief lid
To Red Devil; jij hebt navigatie, ideaal!!
Dan ben jij dus de "voorman"
zijn er nou nog meer die vanuit Veenendaal meerijden? Dan kunnen we daar in ieder geval verzamelen.
ik vind het prima(Y) Tom-Tom wijst mij de weg;) dus ik zal wel voorop rijden dan... moet je me wel bij houden hea(A) ah allebij 1.4 MPI tog?

Kensei komt ook uit veenendaal maar die kon niet komen.. dus denk dat wij de enige zijn uit deze buurt zegmaar..

joergarms

Senior Member
ik vind het prima(Y) Tom-Tom wijst mij de weg;) dus ik zal wel voorop rijden dan... moet je me wel bij houden hea(A) ah allebij 1.4 MPI tog?

Kensei komt ook uit veenendaal maar die kon niet komen.. dus denk dat wij de enige zijn uit deze buurt zegmaar..

Heb een 1.4 16v, loopt behoorlijk snel, heb m al op de 185 gehad (teller) had toen nog gas (benzine) over.
Maar ik ben niet zo'n jager, gewoon lekker cc erop en gaan.

Maar prima, dan rijden wij met z'n tweetjes erheen.

En ja, misschien is de RAI wel een goed alternatief, wel droog.

Hetzer

Forumguru
Voor mij is het een kilometer of 85, en dat is peanuts natuurlijk voor m'n sdi, hij is dan net op bedrijfstemperatuur!! ik neem trouwens mijn vrouw en dochter mee ( en natuurlijk de goodies), ik moet daarna nog naar een verjaardag in de buurt.

Sportline

Senior Member
Dirkshorn - Houten: Afstand 104,2 KM; Reisduurt 01:15.[/B]

Dat is nog een hele trip mensen!!! Ik ben toch wel een van de mensen die het verst woont denk ik, afgezien van onze Belgische mede-rijder.

Klopt, je moet een lekker stukje rijden en dan gold voor mij ook. Ik moet uit Ruurlo komen naar Houten: 115,6 KM ; Reisduurt 01.25. Je moet er wat voor over hebben.....

Ik heb ook een navigatie. Een Mio C329 breedbeeld, bevalt prima!

We zitten volgens mij nu aan de 20 Auto's de willen komen dacht ik.

Bovenaan Onderaan