Skoda club???

Hetzer

Forumguru
Zeg maar vast tegen Mirjam dat er 40 personen komen,hoeven we zeker niet te verloten.

Hahahaha geintje.............het is al lang leuk dat je het geregeld hebt.

Eerst maar eens zien of iedereen komt, vaak zijn er nog mensen die voor die tijd opzeggen !!!! en als het er echt 40 worden, dan gaan de goodies natuurlijk eerst naar de Forum-leden, kunnen we de rest echt gaan verloten, over de overige niet forum-leden....hahaha

Red Devil

Actief lid
@ hetzer
Kword nu tog wel heel erg nieuwschierig hoor:tongue: haha.. ben echt benieuwt:tongue: snoepjes met skoda logo?? haha..

Fabia

† In Memoriam
Zo vond ik in mijn auto, na een kleine beurt bij Swarttouw, een klein bakje met perpermuntjes in de auto.

joergarms

Senior Member
Forumleden gaan voor, dat is een goed idee!!!
Haha, je zal het zien, staan er ineens 30 man voor je neus.

Waarschijnlijk zijn het onder andere die Tour de France zonnepetjes.
Ach jongens, wat maakt het uit, het idee is al leuk toch.
We lijken wel kleine kinderen die op een sinterklaas kadootje wachten (including my)

Bij VW hadden ze ook een tijdje na elke service beurt een doosje pepermunt in de auto liggen, aardig hoor, na een rekening van 550 euro.

Hetzer

Forumguru
het zijn ook geen tour de france petjes, sorry jullie blijven in het ongewisse tot de 16e...................

Sportline

Senior Member
Vroomster - Octavia en Roomster
Joergarms - Fabia
Red Devil - Fabia
Fabia - Fabia
Daniel - Fabia
Purk - Octavia
Gieliovd - Fabia
Roel - Ocatvia
Hetzer - Fabia
VW125 - Octavia
Wallie - Fabia
Sportline - Felicia
Koekie - Seat Leon misschien Octavia
Ericb - Octavia of Fabia
Axe - Onbekend
Exciter - Fabia of Favorit
Maarten2xrs - Octavia
Richyk? - Octavia

? = misschien

Weer 2 auto's er bij! Van Maarten2xrs en van Richyk van Skodaweb.nl, top! Nu komen we op 19 auto's als ik heb goed heb. Van mijn pa heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord. Helaas maar we zullen zien op die dag of hij komt ja of nee.
Gister ben ik bij mijn garage geweest en daar was verder geen interesse voor de meeting op één na, maar die had die dag al iets anders.

Hetzer

Forumguru
ach, we hebben zo toch een leuk clubje, je moet ook alleen de mensen erbij hebben, die het echt leuk vinden toch??

Sportline

Senior Member
Dat ben ik helemaal met je eens Hetzer. Ik heb ook nog een mailtje naar Skoda Club Nederland gestuurd omdat zij ook erg actief zijn met meetings en bijeenkomsten. Misschien vinden mensen van die club het ook wel leuk om ff te kijken op de meeting.

joergarms

Senior Member
Wat Hetzer zegt klopt helemaal, de mensen moeten komen omdat ze het echt leuk vinden om mede_skodarijders te ontmoeten.
Des te gezelliger wordt het clubje dat uiteindelijk wel komt.
En eerlijk gezegd, we mogen al helemaal niet klagen t.o.v. een aantal weken geleden is het aantal al flink gestegen toch.
Tot volgende week.

Daniel

Lid
Ik denk dat dit een van de succes volste meetings word van het Skodaforum,mits iedereen op kom dagen natuurlijk.

joergarms

Senior Member
DIt topic is in ieder geval succesvol, dat doet me toch wel goed!!!!!!!!!
En ja, belofte maakt schuld, dus ik hoop dat iedereen die op de lijst staat ook echt komt, want dan hebben we toch al een heel clubje auto's weten te verzamelen!!

Sportline

Senior Member
Net kreeg ik een mailtje van MSN Skoda Group waar met grote letters in stond dat er op 16 september een Skoda Meeting is in Houten. Volgens mij krijgen al die leden die lid zijn van die club zo'n mailtje dus misschien komen er nog meer Skoda's bij??
Heb er erg veel zin in, zaterdag ga ik de auto compleet wassen en in de wax zetten zodat hij mooi glimt op die dag!

vw125

Forumguru
Heb nog eens een klein vraagje; de weg daarnaartoe als je van de snelweg komt is die goed berijdbaar?
Daarmee bedoel ik geen landweggetjes ofzo.

Grtz vw125

Sportline

Senior Member
Jup, de weg is goed berijdbaar. Ik heb via Google Earth gekeken en alle wegen waar je overheen komt zijn verhard. Het is volgens mij een soort bedrijven terrein als ik het zo zie.

Bovenaan Onderaan