Daniel
Lid
daar kan je wel eens gelijk in hebben, ik ben nog nooit een verlaagde fabia combi tegengekomen in iedergeval!!!
Ik ook niet,heb laatst wel een verlaagde hatchback gezien,een blauwe met 17'' volgens mij.
daar kan je wel eens gelijk in hebben, ik ben nog nooit een verlaagde fabia combi tegengekomen in iedergeval!!!
Ik ook niet,heb laatst wel een verlaagde hatchback gezien,een blauwe met 17'' volgens mij.
hoe veel hatchback modellen zijn dr dan? of ben ik alleen met de 'korte' fabia![]()
kunnen we mekaar de hand schuddenNiet getreurd, ik ben volgens mij ook de enigste met een Felicia. Zou leuk zijn als er meer komen! Ik heb trouwens nog niks geen mail ontvangen van de Skoda clubs en garage's :s
2 'gepimpte' Felicia's, 3 verlaagde Fabia's, ..........
nah.. op dat skodaweb.. hebben dr tot nu toe 2 gereageerd maar alle 2 kunne ze ook niet:S laat liever mensen reageren die wel kunnen zou ik zeggehaha
uhh tsjah.. wie weet:smirk:Nog een ander vraagje, komen er ook nog vriendinen/ega's mee? Ik krijg mijn vriendin niet mee, die is bang dat er alleen maar gelult gaat worden over Skoda's.