Skoda club???

Red Devil

Actief lid
tot nu toe gaan dan:
- Red Devil
- Gieliovd
- Sportline (met pa of ma?)
- Daniel
- Fabia
- Purk
- joergarms
- Hetzer
- ericb

- axe (msn groups)
- Roel ?
- VW125

? = onder voorbehoud
 

Red Devil

Actief lid
oohjah ff aan ericb... zou mooi zijn als er een lokatie in de buurt is die (gedeeltelijk) overdekt is.. we horen het graag van je!
alvast bedankt!
 

Sportline

Senior Member
Heb net een stuk tekst (wat ook op Skoda MSN Group staat) verstuurd naar Skoda Forum, Skoda MSN Group, mijn Skoda Dealer en naar Pon Mobiel en daar in gevraagd of ze dat bericht naar alle leden via de mail willen sturen zodat er misschien nog meer Skoda's komen op de Meeting. Ik denk dat veel leden hier nog niks van af weten maar als ze het via de mail krijgen dat ze dan wel op de hoogte zijn. Anders zou ik het ook niet weten...
 

Red Devil

Actief lid
Heb net een stuk tekst (wat ook op Skoda MSN Group staat) verstuurd naar Skoda Forum, Skoda MSN Group, mijn Skoda Dealer en naar Pon Mobiel en daar in gevraagd of ze dat bericht naar alle leden via de mail willen sturen zodat er misschien nog meer Skoda's komen op de Meeting. Ik denk dat veel leden hier nog niks van af weten maar als ze het via de mail krijgen dat ze dan wel op de hoogte zijn. Anders zou ik het ook niet weten...
Jij bent goed bezig!:xyxthumbs:
:473:
 

Red Devil

Actief lid
ik dacht.. trek ook ff mn stoute schoenen aan heb Skôda dealer van Laar in Rhenen ook maar een mail gestuurd.. miss horen we daar ook nog wat van! hou elkaar op de hoogt en vraag iedereen die een skoda heeft of die wil komen!
 

Hetzer

Forumguru
Onder voorbehoud kom ik ook.
Afhankelijk van welke auto het schoonst is kom ik met mijn Octavia of met de Fabia van mijn vrouw-)
Ik woon zelf in Nieuwegein, ik weet mischien wel een locatie bij Houten waar ook een (beperkt) overdekt deel beschikbaar is, ik zal daar morgen of overmorgen even langs rijden.

goed bezig , wel zo handig om een locatie te hebben als back-up,

misschien trouwens toch wel een idee om met de auto van je ega te komen, dan hebben we de 16e 3 verlaagde fabia Combi's met 16 inch lichtmetaal , die van jou , die van Daniel, en die van mij!!!!!!!!!!!!!
 

ericb

Actief lid
Wordt dat niet wat eentonig, al die verlaagde fabia's-)
Verlaagde fabia combi's zijn er volgens mij niet zo heel veel, ik denk dat wij met zijn drieen al goed zijn voor het grootste deel van de Nederlandse poulatie.
 

joergarms

Senior Member
Het duurt even, maar er zijn nu gelukkig echt concrete plannen!!
To EricB, helemaal geweldig als jij een gedeeltelijk overdekte plaats als optie zou kunnen vinden, je weet het hier namelijk nooit met dat weer.

Iets anders, wat is die msn groups waarover ik lees, waar vind ik dat??
 

Hetzer

Forumguru
Wordt dat niet wat eentonig, al die verlaagde fabia's-)
Verlaagde fabia combi's zijn er volgens mij niet zo heel veel, ik denk dat wij met zijn drieen al goed zijn voor het grootste deel van de Nederlandse poulatie.

daar kan je wel eens gelijk in hebben, ik ben nog nooit een verlaagde fabia combi tegengekomen in iedergeval!!!
 

Exciter

Administrator
tot nu toe gaan dan:
- Red Devil
- Gieliovd
- Sportline (met pa of ma?)
- Daniel
- Fabia
- Purk
- joergarms
- Hetzer
- ericb

- axe (msn groups)
- Roel ?
- VW125

- Exciter ?
? = onder voorbehoud

Gezien de thuis situatie kan ik niets beloven, maar hij staat in mijn agenda.
Als ik kom, welke van de twee auto's willen jullie liever zien?
 

ericb

Actief lid
Ik heb vandaag een aantal overdekte locaties bekeken waarvan ik dacht dat ze wellicht geschikt zouden zijn voor de meeting maar dat viel tegen.
We moeten maar hopen op mooi weer!
 
Bovenaan Onderaan