Skoda club???

Gieliovd

Forumguru
Dus bij jou moet er ook een ''?'' achter dan?
Het is mijn welgemeende, goedbedoelde, leuk geachtte bedoeling langs te komen!

Alleen ligt het nog behoorlijk in de toekomst, dus wie weet wat zich nog opdoemt op mijn pad.

Maar het weer speelt ook wel een grote rol ja, om nou met zijn allen op een regendag naar Houten te rijden...

Dus áls het lekker weer is, áls ik geen vreemde superbelangrijke dingen heb, áls ik niet in het ziekenhuis beland, áls de lucht niet gevallen is, áls gas niet plotseling 4 euro per liter kost, áls mijn auto het niet begeven heeft...... dan kom ik!

Mijn voerkeur gaat uit naar een bakje koffie met een appelpuntje ergens in een gelegenheid, tegenover een thermosje met een kleffe koek haha.

Maar och, als we meeten op een parkeerterreintje dan gaat de thermos mee met een pakje koeken!
 

Fabia

† In Memoriam
Het is mijn welgemeende, goedbedoelde, leuk geachtte bedoeling langs te komen!


Dus áls het lekker weer is, áls ik geen vreemde superbelangrijke dingen heb, áls ik niet in het ziekenhuis beland,

Daar was ik gisteravond nog. Mijn hond werd gisteren aangevallen door een andere hond. Ben heb nu bijtwonden in mijn rechterhand zitten. Was dus gisteren om 23.00 op de spoedeisende hulp Typ nu met 1 vinger. Zal de komende tijd wat minder reageren.
 

Gieliovd

Forumguru
Daar was ik gisteravond nog. Mijn hond werd gisteren aangevallen door een andere hond. Ben heb nu bijtwonden in mijn rechterhand zitten. Was dus gisteren om 23.00 op de spoedeisende hulp Typ nu met 1 vinger. Zal de komende tijd wat minder reageren.
Dat is klote Fabia!! Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt met je hand en dat er geen vreemde zenuwbanen geraakt zijn!

Honden leuke beesten, maar het blijft zo onvoorspelbaar!

Ik begrijp dat jij er tussen bent gesprongen en vervolgens zelf bent gebeten... Klote!

Nou tetanus shotje, paar hechtingen en de Skoda weer in.

Beterschap!
 

Red Devil

Actief lid
zo gister weer een hoop gebabbelt hier:tongue: 1 dag ff niet thuis en dan weer zo veel ongelezen berichten..
ik was gisteren van 10 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds met een vriend van mij mee naar een lancia delta HPE meeting.. met daarna nog een puzzelrit.. die erg leuk was.. misschien een idee voor de volgende keer?:D
zij waren met 12 lancia's.. gaan wij daar overheen komen? wel tog

mocht het regenen de 16e... tjsah.. je hebt bij de ikea in utrecht wel die brug over het water? daar zijn ook parkeerplaatsen tog? zover ik nog kan herinneren.. weet alleen niet of daar een hek ofzo voor staat..

en idd om met zoveel mogelijk skôda's door de drive te rijde... is wel een uitdaging:tongue: zeker te weten dat er dan tog wel mensen zijn die ???? bij hun hooft hebben:D haha...

@ Fabia - Suc6 met je hand.. kun je nog wel rijden? das tog wel belangrijk dan!

@ Gieliovd - Heel veel suc6 dan de komende tijd:D gaat wel goed komen tog.. een skoda die het begeeft... heb ik eerlijk gezegt nog niet gehoord?:tongue: dus dat moet goed komen;)

(ff ook tussen door.. die lancia meeting.. de meeste hadden tog wel problemen met die auto's motorisch allerlij dingen... WIJ SKODA RIJDERS NIET TOG)
 

Red Devil

Actief lid
ik lees net trouwens dat sportline ook een bericht op msn groepen (skoda club) heeft geplaats over de meeting.. goed gedaan:xyxthumbs:
en lees dus ook dat er alweer 1 bij komt.. iemand onder de naam Axe..
 

joergarms

Senior Member
Nope, heb alleen een tunneltentje:icon_smile_question, maar das echt niet handig.

Zouden we het redden om 20 auto's te krijgen?
Alle types Skoda mogen toch komen, dus dan moet er toch genoeg animo zijn om 20 auto's= minimaal ook 20 man te krijgen.
 

Fabia

† In Memoriam
@ Fabia - Suc6 met je hand.. kun je nog wel rijden? das tog wel belangrijk dan!

Helaas zit rijden er ff niet in. Mijn vingers zijn aardig dik en ik kan mijn duim niet goed bewegen. Heb gelukkig geen hechtingen, de wonden zijn onder verdoving schoongemaakt en moeten open blijven.
 

Red Devil

Actief lid
jah 20 skoda's moeten we tog wel kunnen halen.. misschien kunnen we wat meer reclame maken op andere site's? sportline had al bij msn groups wat neer gezet.. misschien zijn dr nog meerdere site's?
 

Hetzer

Forumguru
Helaas zit rijden er ff niet in. Mijn vingers zijn aardig dik en ik kan mijn duim niet goed bewegen. Heb gelukkig geen hechtingen, de wonden zijn onder verdoving schoongemaakt en moeten open blijven.

dat is niet zo mooi, dan zit je nu vast in de ziektewet, denk toch wel dat het gauw herstelt of niet?
 

Daniel

Lid
Daar was ik gisteravond nog. Mijn hond werd gisteren aangevallen door een andere hond. Ben heb nu bijtwonden in mijn rechterhand zitten. Was dus gisteren om 23.00 op de spoedeisende hulp Typ nu met 1 vinger. Zal de komende tijd wat minder reageren.

Jij hebt ook echt pech hè,is het niet je buurman is het wel weer een hond.
 

Tallguy

Forumguru
jah ik denk dat dat wel een makkelijke lokatie is tog? zo op google maps goed te vinden..
en zou leuk zijn als kensei ook mee gaat idd... kunnen we met zijn 3en al heen rijden.. en terug offcourse;)
maar kensei gaf aan dat ie mee wilde.. maar hing van de datum af...
dus speciaal voor kensei ->16 September <-

Helaas is de 16e nu juist de dag dat het niet uitkomt, dus ik zal verstek moeten laten gaan.
 

Red Devil

Actief lid
das echt jammer:( kun je echt niets verzinnen om tog wel te komen? haha... grapje.. neej als je echt niet kunt is jammer maar helaas.. misschien een volgende keer dan?
 

Sportline

Senior Member
ik lees net trouwens dat sportline ook een bericht op msn groepen (skoda club) heeft geplaats over de meeting.. goed gedaan:xyxthumbs:
en lees dus ook dat er alweer 1 bij komt.. iemand onder de naam Axe..

Thank you! Ook heb ik dat stuk tekst naar mijn Skoda dealer (Vruggink Halle) gestuurd maar heb nog geen reactie gekregen. Binnenkort zal ik er eens langs rijden want moet nog een rekening betalen.
 

Hetzer

Forumguru
Ik heb trouwens contact gehad met de Klantenservice van Skoda Nederland, en zij zijn zoals gewoonlijk niet te beroerd om ons te voorzien wat Skoda goodies...

Wat voor Skoda goodies ???

ja, dat zien jullie wel tijdens de meeting....
 

Red Devil

Actief lid
Ik heb trouwens contact gehad met de Klantenservice van Skoda Nederland, en zij zijn zoals gewoonlijk niet te beroerd om ons te voorzien wat Skoda goodies...

Wat voor Skoda goodies ???

ja, dat zien jullie wel tijdens de meeting....
LEUK LEUK LEUK:cheer::cheer::cheer:
 

joergarms

Senior Member
Aha geweldig!!!
Zo zie je maar, Skoda is echt nog een merk dat zich sterk wil maken voor hun klanten.
Ben benieuwd naar de Goodies, het idee is in ieder geval al leuk.
Oh ja, het is voor mij ook zeker dat ik kom op de 16e.
Meisje gaat niet mee, is een beetje lastig met ons zoontje, maar ik mocht wel weg, haha.
Wat is momenteel de tussenstand??
 

ericb

Actief lid
Onder voorbehoud kom ik ook.
Afhankelijk van welke auto het schoonst is kom ik met mijn Octavia of met de Fabia van mijn vrouw-)
Ik woon zelf in Nieuwegein, ik weet mischien wel een locatie bij Houten waar ook een (beperkt) overdekt deel beschikbaar is, ik zal daar morgen of overmorgen even langs rijden.
 

Red Devil

Actief lid
ok mooi:xyxthumbs: hebbe we er weer iemand bij;)

dan is volgens mij de uitslag tot nu toe ongeveer zo:

tot nu toe gaan dan:
- Red Devil
- Gieliovd
- Sportline (met pa of ma?)
- Daniel
- Fabia
- Purk
- joergarms
- Hetzer
- ericb

- axe (msn groups)
- Roel ?

? = onder voorbehoud

als ik iemand ben vergeten meld dit dan!

misschien is het handig als er nog iemand komt... het lijstje wat nu vet gedrukt staat even te copieeren en zijn naam er onder aan toe tevoegen!
 
Bovenaan Onderaan