Skoda club???

joergarms

Senior Member
Voor degene die toch een hele thermoskan koffie wilde meenemen, ik drink geen koffie (ga liever gewoon dood) geintje.

Maar mij lijkt ook, ieder voor zich iets te drinken is makkelijker.
En degenen die wat te eten willen meenemen, voel je vrij.
Het is natuurlijk wel leuk, dus als we voorde 16e duidelijk hebben hoeveel man er in totaal komen, zal ik in ieder geval wel iets te knabbelen meenemen.
Verwacht geen lunch ofzo, maar een paar pakken stroopwafels is een kleine moeite toch.

Oh ja, wat te doen bij slecht weer, hebben we daar een overkapping?
Of hebben we een uitvalsbasis waar we wel droog kunnen staan?
Ik zal ook mijn ogen openhouden om nog zoiets op te zoeken.
 

Sportline

Senior Member
Klinkt allemaal super!! Ik ben van plan om de 16de ook te komen met men Felicia en misschien kan ik men ouders ook over halen om te komen, dan komen we met 3 skoda's. 2 Felicia's en 1 Fabia. Weer 3 auto's erbij. Natuurlijk nemen wij ook iets van eten en drinken mee. Is het misschien leuk om aan het eind van de dag gezellig met elkaar te eten in een restaurant?

Ik kom trouwens uit Ruurlo, naar Houten is voor mij maar anderhalf uur rijden.
 

Koekie

Lid
Zal er om spannen of ik dan mijn nieuwe auto heb.
Ander rij ik nog steeds in een Seat Leon, en da's niet echt Skoda he.
Heb ik mijn nieuwe wagen wel, dan kunnen we wel een gokje wagen richting Houten. Toch!
 

joergarms

Senior Member
Zit er niet toevallig een "Oom Donald" in de buurt, dan kunnen we met een hele rits Skoda's door de drive heen sturen.

@Koekie; als je tijd hebt, kom dan maar gewoon ook al is het met de Leon.
Dan kun je in ieder geval aan het Skoda gevoel wennen:grin:

@Sportline; 3 Skoda's in één keer, dat tikt wel lekker aan ja, doe je best.
 

Fabia

† In Memoriam
Dit begint steeds mooier te worden. Ben benieuwt hoeveel Skoda's er uiteindelijk komen. Het lijkt me een leuk gezicht met zo'n rits Skoda's door Oom Donald, gaan we wel op type er door heen.
 

Hetzer

Forumguru
Klinkt allemaal super!! Ik ben van plan om de 16de ook te komen met men Felicia en misschien kan ik men ouders ook over halen om te komen, dan komen we met 3 skoda's. 2 Felicia's en 1 Fabia. Weer 3 auto's erbij. Natuurlijk nemen wij ook iets van eten en drinken mee. Is het misschien leuk om aan het eind van de dag gezellig met elkaar te eten in een restaurant?

Ik kom trouwens uit Ruurlo, naar Houten is voor mij maar anderhalf uur rijden.

dat zal wel beter zijn!!!!!!! , ik ben ook erg benieuwt naar jouw eigen gepimpte Felicia, jouw foto's zagen er in iedergeval al veel belovend uit...
 

Sportline

Senior Member
Ik probeer er iets apparts van te maken en of dat lukt..... Er komt zowiezo 1 Felicia minder want men moeder durft niet naar Houten te rijden. Ze stapt waarschijnlijk bij mij in de auto of bij men vader als die ook mee gaat met zijn 'gepimpte Fabia'. We zullen zien!
 

Gieliovd

Forumguru
Valt wel mee,er ligt ook nog een subwoofer,versterker,kinderwagen,en een hoop meer zooi in.
Ik weet het... omdat ik gas heb op de plaats van het reservewiel, ligt dit wiel achterin de bak met een hoesje eromheen. Dit zorgt er voor dat de bak al behoorlijk vol ligt. Maar ja, ik wil dat ding toch mee hebben!

Als ik zo'n flesje met schuim meeneem, kun je er maar even mee rijden voor zover ik weet, en daarna moet je hele band vervangen worden, en kan niet gerepareerd worden.

Klinkt goed allemaal!! Haha, wat een idee! Met 50 Skoda's door de Mekdrijf!
 

Sportline

Senior Member
ikke ook, waarschijnlijk alleen met mijn Felicia. Mijn pa heeft geen zin???

tot nu toe gaan dan:
- Red Devil
- Fabia
- Daniel
- Purk
- Gieliovd
- joergarms
- Roel
- Kensei ?
- Glenn ?
- Hetzer ?
- Sportline

? = onder voorbehoud

Heb ook onze garage ingelicht over de meeting, misschien dat ze komen?
 

Gieliovd

Forumguru
Als ik kan komen hopelijk dan weer met een auto die opgelapt is. De kans dat dit zo is acht ik echter wel behoorlijk klein.

Maar goed, als je het niet weet moet je ook op de grond gaan liggen om het te zien.
 

Sportline

Senior Member
Jongens, als het gaat regenen (waar we niet vanuit gaan) wat gaan we dan doen? Naar een overdekt terrein ofzo of word dan de dag afgelast?
 
Bovenaan Onderaan