Skoda club???

joergarms

Senior Member
Kijk, eindelijk komen er concrete dingen.
Ik overleg even met m'n meisje maar ik geloof dat ik de 16e ook van de partij ben, 12 uur is een prima tijd toch.
 

Red Devil

Actief lid
Kijk, eindelijk komen er concrete dingen.
Ik overleg even met m'n meisje maar ik geloof dat ik de 16e ook van de partij ben, 12 uur is een prima tijd toch.
zullen "Joër Garms" (weet het nu.. haha) en ik dan ergens bij ons in de buurt nog afspreken? zodat we samen kunnen rijden?
 

joergarms

Senior Member
Ja goed plan.
Iemand gooide een paar dagen geleden nog een adres ergens in Houten meen ik op dit Topic.
Word dat het uiteindelijke meeting-adres?
Er is trouwens nog iemand uit Veenendaal, Kensei dacht ik, is het bekend of hij ook meegaat??
Dan kunnen we Carpoolen, oh nee, das niet de bedoeling, hoe meer auto's hoe beter!! Tot de 16e
 

Red Devil

Actief lid
jah ik denk dat dat wel een makkelijke lokatie is tog? zo op google maps goed te vinden..
en zou leuk zijn als kensei ook mee gaat idd... kunnen we met zijn 3en al heen rijden.. en terug offcourse;)
maar kensei gaf aan dat ie mee wilde.. maar hing van de datum af...
dus speciaal voor kensei ->16 September <-
 

Daniel

Lid
Kijk eens aan,dan hebben we met een paar man toch het balletje aan het rollen gekregen.

Wie gaat er voor het drinken en de koekjes zorgen?
 

Fabia

† In Memoriam
uhh... misschien ieder voorzich? is makkelijker en goed koper:tongue:

De een wil met suiker, de ander met melk, de andere met beide, dan weer andere zwart, of met een zoetje. Misschien toch handig om zelf wat mee te nemen, hoe ongezellig dat ook is. Een koekje moet wel kunnen, wie komt uit een streek met een plaatselijke lekkernij???
 

Red Devil

Actief lid
misschien dat ik.. als ik er zin heb.. nog wel Kniepertjes kan bakken:tongue:
zullen er maar weinig zijn die dat echt kennen... maar is ooooooh zo lekkr..
als ik tijd en zin heb.. en het niet vergeet zal ik dat doen.. ;)
 

Gieliovd

Forumguru
Ik ben benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kniepertjes_005a.jpg


Ik presenteer Kniepertjes, ook verkrijgbaar in ronde platte vorm.

Ik zeg: te lang gebakken pannenkoeken ;)
 

Hetzer

Forumguru
Rond twaalven zal geen probleem zijn, dan ben ik er ook, heb dan trouwens ook mijn b/c stijl zwart laten maken, dus dat komt goed uit, er waren nog wat mensen die dat wilden zien.

hier nog even het adres wel zo handig voor je navigatiesysteem.


Euretco Expo Center
Meidoornkade 24
3992 AE HOUTEN

misschien kan Kensei voor die tijd nog even een poll maken om het onder de aandacht te brengen van andere Skoda rijders....
 

purk

Senior Member
mooie tijd, als er niks tussen komt ben ik er.

Iemand nog interesse in een vervangingsbakje voor de orginele radio naar
1 din en een afleg vakje eronder?

Onderdeel nr VW: 1K0 857 058 A ( foto ervan hebben ff PB )
 

Red Devil

Actief lid
mooie tijd, als er niks tussen komt ben ik er.

Iemand nog interesse in een vervangingsbakje voor de orginele radio naar
1 din en een afleg vakje eronder?

Onderdeel nr VW: 1K0 857 058 A ( foto ervan hebben ff PB )
weet je zo of die ook in de fabia past?
ik heb namelijk wel een 1din radio er in zitten.. in het onderste vak zegmaar.. en daar boven een los bakje.. maar die zit er op zijn kop in omdat het anders niet past;) misschien is het wat? als het past.. misschien kun je hem gewoon meenemen dat we ff kijken?
 
Bovenaan Onderaan