Skoda club???

Red Devil

Actief lid
Voor mij geld hetzelfde als Gieliovd,maar dan omgekeerd,ik ga dan ook weer niet helemaal naar het noorden rijden.
Wat mij betreft is het midden van het land of het zuiden waar ikzelf woon prima.
Ik kan beide datum's.

Misschien is het handig als iemand bij gaat houden nu wie wanneer kan??
Zullen we dan maar gewoon Centraal Nederland aanhouden? omgeving Utrecht ofzo? want de 1 komt uit het zuiden en de ander uit het noorden.. dus dan het midden lijkt mij het meest handige dan..
en voor de volgende die dan ook willen komen zouden die dan duidelijk er in zetten of je wil komen? is wel zo makkelijk om het bij te houden dan..

tot nu toe gaan dan:
- Red Devil
- Fabia
- Daniel
 

Gieliovd

Forumguru
Tot nu toe gaan dan:
- Red Devil
- Fabia
- Daniel
- Purk
- Gieliovd

In omgeving Utrecht of noordelijker :)
 

Roel

Lid
Op een zondag kan ik over het algemeen ook wel (tenzij de agenda al gevuld is) en in de buurt van Utecht is ook voor mij goed te doen en als mijn vrouw moet werken, dan neem ik de kids wel mee.
 

Red Devil

Actief lid
Op een zondag kan ik over het algemeen ook wel (tenzij de agenda al gevuld is) en in de buurt van Utecht is ook voor mij goed te doen en als mijn vrouw moet werken, dan neem ik de kids wel mee.
Tot nu toe gaan dan:
- Red Devil
- Fabia

- Daniel
- Purk
- Gieliovd
- Joergarms
- Roel

In omgeving Utrecht
 

joergarms

Senior Member
Lachen, het begint er nu echt op te lijken!!
Laten we nog even kijken of we ook een aantal Roomsterrijders kunnen charteren (of heb ik die over het hoofd gezien)
Motto; hoe meer Skodarijders, hoe meer kwaliteit!!

Praktisch gezien, iemand al ideetjes over de invulling van de bijeenkomst?
Neemt iedereen nog iets te eten en/of te drinken mee?
Een Digi camera natuurlijk, maar die heeft iedereen lijkt me.
Een goed humeur, maar dat krijg je vanzelf tijdens een stuk rijden in een Skoda.:baby012:
 

Glenn

Actief lid
Zolang het maar niet de 16 de september ga ik ook komen
Want dan zit ik al op een skoda meeting :)
 

Red Devil

Actief lid
Tot nu toe gaan dan:
- Red Devil
- Fabia
- Daniel

- Purk
- Gieliovd
- Joergarms
- Roel
- Sitechris ?
- Kensei ?
- Glenn ?

? = onder voorbehoud


In omgeving Utrecht
 
Bovenaan Onderaan