Rosinfield
† In Memoriam
Wegenwachtservice is geen verzekering. Opzeggen van van alles kan nogal verschillen, soms per maand, soms per jaar. Goed in de gaten houden dus. Ik zou zeggen, goede les, in het vervolg beter opletten met dergelijke zaken
Wegenwachtservice is geen verzekering. Opzeggen van van alles kan nogal verschillen, soms per maand, soms per jaar. Goed in de gaten houden dus. Ik zou zeggen, goede les, in het vervolg beter opletten met dergelijke zaken
Ik zou in zo'n geval zeggen, don't fight the problem. Ze hadden flexibeler kunnen zijn, inderdaad. Maar dat hoefde natuurlijk helemaal niet volgens hun regels. En in iets dergelijks staan ze denk ik echt niet alleen. En of commerciele instellingen zich nou per definitie anders opstellen, waag ik te betwijfelen
Ben ik blij dat ik lease. De leasemij krijgt de auto zo terug. Succes!
En praat me niet van de ANWB. Ik was lid, toen ik een eigen auto had, op gegeven moment wilde ik de wegenwachtservice opzeggen 2 dagen na de uiterste opzegdatum (ik had nog meer verzekeringen bij de ANWB) en dat kon niet, moest ik een heel jaar lid blijven. Oplichters!
De eerste gelegenheid meteen alles opgezegd. Doei!
Winnen doe je niet nee, ZIJ hebben wel een klant verloren!Ja dat had geen zin inderdaad. Winnen doe je toch niet.
Zo was de abbo wet.. nu niet meer laatst diensten opgezegd kreeg keurig resterende maanden terug.
2 dagen na de uiterste datum is toch gewoon 2 dagen te laat. Dat is jouw fout niet die van de anwb.
Winnen doe je niet nee, ZIJ hebben wel een klant verloren!
Zoals gezegd, het was twee dagen te laat, omdat ik eerder mijn auto nog niet had verkocht. Toen had ik de verzekering nog nodig voor een niet nader te bepalen tijd, maar nadat ik hem verkocht had niet meer. En zit je halverwege de termijn dan kan ik hier inkomen, maar 2 dagen, dan denk ik wel een beetje aan "befehl ist befehl" en daar krijg ik de kriebels van.
Tsjah dat was jou pech. Overigens is dat nu niet meer. Nu is het 1 maand opzeg termijn. Wat nu ook sinds 2? jaar bij wet geregeld is.
Dat is nu het probleem met dergelijke firma's. Ze liggen er niet van wakker dat zij een klant verliezen(je dealer mss 1 nachtje, maar D'Ieteren nooit). Zolang de eindbalans maar positief is en in het geval van Skoda is die al een paar jaren positief.Winnen doe je niet nee, ZIJ hebben wel een klant verloren!
Dat is nu het probleem met dergelijke firma's. Ze liggen er niet van wakker dat zij een klant verliezen(je dealer mss 1 nachtje, maar D'Ieteren nooit). Zolang de eindbalans maar positief is en in het geval van Skoda is die al een paar jaren positief.
Tuurlijk hebben ze dat geweigerd, er was uiteraard geen uitdraaiVreemd vind ik dat ze jou de uitdraai geweigerd hebben, als of ze iets te verbergen hebben.
Als klant mag je die toch inzien?
Snap hemTuurlijk hebben ze dat geweigerd, er was uiteraard geen uitdraai