Wimus
Actief lid
dat is precies wat ik bedoel, en het feit dat men, zonder navraag te doen, de buitenlandse garage blijft verdedigen, kan er bij mij echt niet in.Tuurlijk hebben ze dat geweigerd, er was uiteraard geen uitdraai
Een klant proberen af te schepen met standaard templates als antwoord op klachten, die ook nog eens kant noch wal raken. Ik kan me er nog kwaad over maken.
Ik heb 7.5 jaar in de 24 uur Service gewerkt en veel internationale cases behandelt voor een groot duits automerk, als ik daar dit soort onzin aan klanten had gestuurd, was ik gelijk de laan uit gevlogen..........
Als dit niet was voorgevallen, had ik blind een Yeti automaat gekocht, ondanks het feit dat deze onnodig duur gemaakt wordt door opties die ik niet hoef, zoals 4x4, gewoon omdat ik het een fijne auto vind en de hoge zit gewoon geweldig is.
Het is voor mij echter een principe kwestie, deze importeur zal aan mij geen Eurocent meer verdienen!