Skoda Assistance in Europa functioneert voor geen meter

B.Stuurder

Forumguru
Het eigenaardige vervolg van deze, wat wij inmiddels zien als, soap. Wij zouden afgelopen vrijdag dus een bericht krijgen met daarin de offerte en de mogelijke datum van repatriering. Aan het einde van de middag even gebeld. We zouden het nog gemaild krijgen. Uiteindelijk kregen we een mail waarin stond dat wij het vandaag zouden krijgen. Tot op heden niets ontvangen. Wat ik inmiddels wel heb is een telefoontje van Duindam dat de auto nu bij hen staat en wat er nu precies voor een storing was. Dus zonder ons medeweten is de auto naar Nederland gevoerd zonder dat wij daarvoor een offerte hebben gehad. Alleen een mondeling bedrag van 1200 euro is genoemd. Fijn dat de auto nu is waar ik hem graag heb maar snappen doe ik het niet meer.

Dat is mooi, want je hebt nergens akkoord voor gegeven of getekend. Gratis repatriëring noem ik dat.
 

Mark69

Senior Member
Dat is mooi, want je hebt nergens akkoord voor gegeven of getekend. Gratis repatriëring noem ik dat.

Nog mooier ik heb net het voorstel gemaild gehad en met daarbij de opmerking dat we van de week kunnen bellen voor wanneer de auto naar nederland komt.
 
Laatst bewerkt:

Mark69

Senior Member
Rekening van zowel de retour kosten van de huurauto als repatriering ontvangen. Die van de huurauto betaald. Grote bonje over de repatriering. Anwb schuilt achter de zeer beperkte sevice van de mobiliteitservice. Volgens hen hebben wij telefonisch opdracht gegevens volgens ons niet en willen daarvan eerst bewijs. Als het zo doorgaat sleep ik Pon en Anwb voor de rechter.
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Rekening van zowel de retour kosten van xe huurauto als repatriering ontvangen. Die van de huurauto betaald. Grote bonje over de repatriering. Anwb schuilt achter de zeer beperkte sevice van de mobiliteitservice. Volgens hen hebben wij telefonisch opdracht gegevens volgens ons niet en willen daarvan eerst bewijs. Als het zo doorgaat sleep ik Pon en Anwb voor de rechter.
Ben benieuwd of je dat gaat winnen. Gesprekken bij die noodcentrales worden opgenomen
Zet er een goede rechtsbijstand aan want anders vrees ik dat het je nog meer gaat kosten
 

Mark69

Senior Member
Daar gaat het juist om. Ik wil die gesprekken terug luisteren maar dat heeft men tot op heden geweigerd. Wij hebben op vrijdag 5/8 aangegeven dat wij graag wilde dat de auto naar nederland werd vervoerd maar wilde wel graag de afgesproken prijs op papier. Op 8/8 kregen wij een telefoontje dat zij niet voor transport zorg konden dragen daarmee verviel volgens ons zoiezo de afspraak van vrijdag 5/8. Later op de dag na co tact met de ANWB konden ze er wel weer zorg voor dragen maar wederom vroegen wij om een bevestiging van de prijs. Na een telefoontje op vrijdag 12/8 waar die bevestiging bleef kregen wij een mail dat we die maandag 15/8 zouden ontvangen. Maandag ochtend 15/8 kreeg ik een telefoontje van Duindam dat mijn auto bij hen voor de deur stond. Maandag middag even rond half vijf kregen wij een mail met de prijs en dat wij konden bellen wanneer de auto zou worden afgeleverd.
 

Mark69

Senior Member
Verder hebben wij een probleem met de manier waarop we geholpen zijn. Skoda is drie dagen bezig geweest met het zoeken naar een garage om diagnose te stellen. Die heeft men niet kunnen vinden en hebben toen laat in de middag op de laatste dag van onze vakantie de wegenwacht ingeschakeld voor diagnose. Krukassensor stuk. Onderdeel niet in frankrijk te krijgen en daarmee was het voor de mobiliteitservice klaar. Daar ben ik het niet mee eens ik ben niet mobiel gehouden dus heeft de service niet gebracht wat ze beloven. Ter alle tijden mobiel.
 
Laatst bewerkt:

oco1979

Forumguru
hier in belgie is het,vooral in de zomermaanden,zeer moeilijk om een garage te vinden die "wil" kijken naar een wagen van een buitenlander.
Zelf mag het nog een belg zijn.
Meeste garages zijn dan nog gesloten in deze maanden of op halve kracht.
Dikwijls te horen gekregen van de eerste 14dagen kunnen we er niet naar kijken :sterretjes:.

Kan dan een vervangwagen krijgen voor max 3 dagen,als belg.

Waar we kunnen proberen we de wagen te herstellen,maar grote breuken kunnen we moeilijk op straat herstellen.

Deze naar een niet herkende garage brengen mag ook niet,we worden dan niet betaald.

Je kan maar weten welke assistance je hebt als je er gebruik moet van maken.

Wij werken voor verschillende en deze zijn allemaal verschillend opgesteld van wat we wel niet mogen doen.
 
Bovenaan Onderaan