Shortlist

Hetzer

Forumguru

Roel

Lid
Mooie velgen he. Dr is alleen wat discussie bij de dealer of de ET waarde wel klopt voor een S2. Passen doen ze wel qua steek, maar of de ET waarde ook klopt is nog even de vraag.

Vanochtend een offerte gevraagd voor:

Superb 2 1.8TSI 4x4 Ambition Businessline
Platinum Grey
Achteraf ingebouwd leer (kleur Tan)
Sportonderstel (als het leverbaar is)
R32 velgen in 18 inch (als de ET waarde past)
Function pakket, alarm, verwarmde en elektrische stoelen, MDI aansluiting, zijairbags achter.

Nog geen prijs van de velgen e.d. dus ff wachten met bestellen nog. Sunset neem ik niet want dat vind ik toch niet mooi.
Ben ik nog wat vergeten denken jullie?

Zou vrijwel precies mijn keuze zijn (alleen ik neem vanwege de kids dan wel sunset en geen leer...). En ook nog een afneembare trekhaak voor sleurhut.

Goede keus, JC!!
 

LenK

Forumguru
Een Octavia met de velgen die jij gaat bestellen, in 19"! Van een van onze Belgische vrienden.

Check de foto's. Hij trok toen heel wat bekijks.
Erg mooie velgen en mooie combinatie met de O2. Maar die banden zijn wel erg plat. Dat geeft geen enkel veercomfort meer en hoe lang hou je ze gaaf. Het zit wel erg dicht op het asfalt die velg.
Wel slimme bandenmaat gekozen 215/35/19 is minimale afwijking afrolomtrek tov de standaard 195/65/15 en met deze bandbreedte ook geen last van aanlopen.
 

sitechris

Donateur
Mooie velgen he. Dr is alleen wat discussie bij de dealer of de ET waarde wel klopt voor een S2. Passen doen ze wel qua steek, maar of de ET waarde ook klopt is nog even de vraag.

Vanochtend een offerte gevraagd voor:

Superb 2 1.8TSI 4x4 Ambition Businessline
Platinum Grey
Achteraf ingebouwd leer (kleur Tan)
Sportonderstel (als het leverbaar is)
R32 velgen in 18 inch (als de ET waarde past)
Function pakket, alarm, verwarmde en elektrische stoelen, MDI aansluiting, zijairbags achter.

Nog geen prijs van de velgen e.d. dus ff wachten met bestellen nog. Sunset neem ik niet want dat vind ik toch niet mooi.
Ben ik nog wat vergeten denken jullie?

Chippie zou prettig zijn, of mag dat niet van de leasemij? Heb geen zin om de discussie terug te scrollen ;)
 

LenK

Forumguru
Binnenkort voor de wat duurdere shortlist:
8e3d1bc382b06cb16a99e5253af469da.jpg
 

___JC___

Forumguru
Chippen mag niet meer van de werkgever. Teveel gezeur mee geweest en past niet in het beeld van verantwoord ondernemen bladiebladiebla.. :mad: Denk wel dat ik standaard wat meer vermogen heb dan de opgegeven 160pk.

Worden wel originele VAG velgen, denk dat de meerprijs tov de standaard velgen wel meevalt maar dat hoor ik vandeweek. Weet nog niet wat de precieze maat wordt hoor, maar 19 inch vind ik teveel. Moeten ook nog winterbanden op passen.

Het comfort zal er zeker op vooruit gaan ten opzichte van nu. Heb nu 17 inch velgen met 4cm verlaging. Ga naar 18 inch met 1,5 a 2 cm verlaging. dat in combinatie met de langere wielbasis maakt het voor mij een zeer comfortabele cruiser.
:grin:

Nieuwe A5 heb ik naar gekeken supermooi ding, maar denk dat ie voor mij toch te krap is. Te vergelijken met een A4. Voorin gaat het allemaal wel, maar dan hou je achterin nul ruimte over.
 

LenK

Forumguru
ik vind de toegevoegde waarde van zo'n auto zo klein in vergelijking met het gamma wat ze al hebben (A4, A5). En ik moet wel lachen vanwege volgende review
Een 5 deurs A4 was er nog niet voor degene die een combi of sedan niet willen.
En de mix met de A5 maakt het dan even nog wat deftiger.
Maar de zal boven vele budgetten zitten.

De test is geschreven toen de journalist een kater had lijkt wel :crazy:
Recensies elders zijn heel wat positiever.
 

LenK

Forumguru
Het spreekt elkaar weer lekker tegen het journaille.
De verslagen die ik al had gelezen hadden het over te comfortabel om sportief te zijn en hier vinden ze het weer allemaal te hard.
Maar ja kan me er in dit geval niet druk om maken want het zit toch boven mijn budget.
 

___JC___

Forumguru
Hij is besteld het lange wachten (6 maanden!!) kan beginnen...
Jullie zijn de eerste paar jaar dus nog niet van me af.
:grin:
 

Gieliovd

Forumguru
Pardon? 6 maanden wachten?

Moeten ze het model nog ontwikkelen ofzo? Moeten ze nog een motor bedenken?

Het kan te gek ook!

Of loopt dan pas je lease af...
 

WanderZ

Actief lid
Ik denk dat laatste Gieliovd! ;)

Sterkte met wachten JC, maar het is het wachten meer dan waard! Ach en de winter is ook zo voorbij ja.. Voor je het weet is het al zover! *moed inspreken doet*

Gelukt met de velgen enzo? :tongue: Ik ben echt super benieuwd naar het eind resultaat..
 

___JC___

Forumguru
Mn contract loopt 24 februari 2010 pas af en we mogen 6 maanden van tevoren bestellen (dat was gisteren). Per 1 september verandert bij ons de leaseregeling en als je dan al besteld hebt scheelt dat je dinero's.

Het is geworden:
Skoda Superb 1.8TSI 4x4 Ambition Businessline in Platinum grey. Met als opties:
- achteraf leer ingebouwd (kleur 'Tan')
- MDI
- elektrische en verwarmde stoelen
- alarm (want columbus)
- 18 inch velgen (R32 model)
En nog wat los spul (reservewiel, dorpellijsten e.d.). Waarschijnlijk gaat ie nog wat verlaagd worden na aflevering met andere veren.

Nu maar wachten....
 
Bovenaan Onderaan