Shortlist

Psioneer

Actief lid
JC, je gaat de goeie kant uit. Ik zag gisteren een Sup in Rosso Brunello en ik moet zeggen dat hem dat erg goed staat.
Zelf heb ik de bekleding zoals je in de Golf ziet met leer en alcantara. Buiten dat ik het zelf erg mooi vind krijg ik er ook regelmatig complimenten over van wildvreemde mensen bij de wasstraat of het tankstation. Persoonlijk zou ik niet voor compleet leer kiezen aangezien het in de zomer erg warm is en plakt en in de winter koud is (tenzij met verwarming). Bovendien vind ik de combi leer/alcantara een sjiekere uitstraling hebben dan alles leer.
Maar goed, het blijft een kwestie van smaak natuurlijk.
 

___JC___

Forumguru
Eens, maar leer in combinatie met alcantara wordt lastig in deze kleuren lijkt me? Kan je alcantara in bruin krijgen bedoel ik?
 

Psioneer

Actief lid
Niet dat ik weet. Ik ben ook niet zo'n fan van bruin. Dat vind ik meer een leerkleurtje voor een Jaguar XJ6 van 20 jaar geleden in combinatie met een sigaar en een hoed en een gelifte jonge dame van een jaar of 50. :laugh:
 

___JC___

Forumguru
Niet dat ik weet. Ik ben ook niet zo'n fan van bruin. Dat vind ik meer een leerkleurtje voor een Jaguar XJ6 van 20 jaar geleden in combinatie met een sigaar en een hoed en een gelifte jonge dame van een jaar of 50. :laugh:

Als dat jouw omschrijving voor klasse is dan ben ik het met je eens.
:D
 

Psioneer

Actief lid
Mooi dat we het eens zijn. Het is echter wel de klasse van 20 jaar geleden. Tegenwoordig mag het wel wat fleuriger met een lichter kleurtje, beetje moderner.
 

___JC___

Forumguru
Mooi dat we het eens zijn. Het is echter wel de klasse van 20 jaar geleden. Tegenwoordig mag het wel wat fleuriger met een lichter kleurtje, beetje moderner.

Ach mn andere auto is 40 jaar oud en daar zit creme leer (sky) in. Laten we het erop houden dat ik ouderwets ben.
 

Psioneer

Actief lid
Dat past ook goed bij elkaar (40 jaar en creme bedoel ik dan). Ik zou het niet ouderwets noemen. Maar voor een nieuwe auto maak ik modernere keuzes hoewel ik zelf ook wel wat ouderwetse, wellicht conservatieve, trekjes heb.
 

EdK

Forumguru
Ach mn andere auto is 40 jaar oud en daar zit creme leer (sky) in. Laten we het erop houden dat ik ouderwets ben.


Ach wat is oud ?? Kleren die we 20 a 30 jaar terug droegen zijn nu opeens ook weer mode ( op badkleding na misschien )
Dus wat men nu oud noemt en men zegt van 20 jaar terug was dat mode moet je eigenlijk weer nemen om over een paar jaar als voorloper van de mode aangezien te worden !! :D
 

LenK

Forumguru
Echt geen oud kleurtje. Deze auto ziet er alles behalve gedateerd uit:
thumb1280x1280_2753471960_b7e42e0f0b_o.jpg
 

wimZ

Lid
Bij Pon in Leusden staat een storm blue in de showroom met deze kleur leer en verder zwart interieur.
Als je dit van plan bent, zou ik zeker even gaan kijken.
 

___JC___

Forumguru
Ik ben nog nooit zo aan het twijfelen geweest over een kleur.
Eerst dacht ik Antraciet, vond ik eigenlijk wat saai.
Toen twijfelde ik nog even over Rosso Brunelo. Maar toen ik die in het echt zag dacht ik mooi maar niet voor mij.
Dus het moest Platinum grey worden.

119580-gallery-hrbvq-5c1bc1.jpg


Maar zwart staat m toch ook wel erg goed! Ja okee je blijft wassen, maar het maakt de auto zichtbaar kleiner. En dat is wel mooi.

5cda_27.jpg


Ik twijfel nog...
:smiley29:
 

michelover

Forumguru
Ieder zijn smaak

Bij mijn dealer staat een Superb in Platinum grey , ik moet eerlijk zeggen dat ik dit naast zwart de mooiste kleur vind. Heb ook eerst aan zo een Rosso gedacht maar in het echt zag het er mooi uit maar niet voor langere tijd. Maar gelukkig heeft niet iedereen de zelfde smaak want dan wordt het wel heel saai op de weg. Zou wel voor de Themisto 18" gaan dit zijn gewoon de mooiste velgen. Jammer genoeg komt de velg op foto's slecht uit de verf. Hij is minder plaat dan de foto's doen vermoeden.
 

TL@

Forumguru
Als het voor mij was, dan was het een Rosso met zwart leer en donkele velgen (liefst die S8 velgen met zwarte coating)

Maar ieder zijn ding hé.
 

Falcon

Donateur
JC ten eerste ziet er gewoon top uit! En 3.6 is gewoon een dijk van een motor.. :)

Is het niet mogelijk om de "plastic" zilver strip die in het dashboard en deuren te laten aanpassen. Dat is denk ik net even wat nuance verschil die je misschien zoekt. Nee niet in dat nephout :)

Bij mijn O2 combi uit 2008 heb ik gekozen voor het sportpakket. In dit sportpakket is deze strip ook subtiel anders dan de standaard. Helaas kan ik maar geen foto vinden...als je wil kan ik altijd nog even een foto maken van mijn eigen interieur.
 

___JC___

Forumguru
Even voor de duidelijkheid, ik ga voor de 1.8TSI 4x4. De 3.6 is gewoon veel te duur in de lease. :icon_smile_dead: Interieur wordt in principe zwart met decorlijsten 'Mirage'en dan dus bruin leer achteraf ingebouwd.
 

Porettuhcs

Senior Member
Maar zwart staat m toch ook wel erg goed! Ja okee je blijft wassen, maar het maakt de auto zichtbaar kleiner. En dat is wel mooi.

5cda_27.jpg


Ik twijfel nog...
:smiley29:


Idd zichtbaar kleiner en dat maakt hem heel mooi... in het licht vind ik de auto te uitgerekt...

maar in het zwart wow:xyxthumbs:
 

LenK

Forumguru
En dan heb je nog deze. Mooi zeker met wat zonlicht er op. En niet zoveel gekozen, dus wat exclusievere auto.
2765417147_30c7909952.jpg
 

wimZ

Lid
Hé, dit is mijn keuze...:xyxthumbs:

en inderdaad zie je deze kleur niet vaak, alleen regelmatig bij tests' in de verschillende magazine's kom je hem nog wel eens tegen.
 
Bovenaan Onderaan