Shortlist

___JC___

Forumguru
@Falcon: Een van de grote accountantskantoren. Waarom, interesse in een carriereswitch? :grin:

@Roel: Ik had genoeg budget en wou graag een 4x4 met lekker veel vermogen. Dus het werd de 1.8TSI. Kom nu uit een gechipte diesel en je wilt er niet teveel op achteruit gaan he.

@Superb MH.
Ik denk dat ik nog een 2009 model heb. Hij is besteld al eind augustus 2009. De ambition BL kwam dacht ik toen standaard op deze 17 inch velgen. De meerprijs van de 18 inchers was EUR 450. Dus ik denk niet dan ik een oor aan genaaid wordt en ik kom daar al jaren. Heb veel overleg gehad met de verkoper over wat kan en wat niet en zelf heb ik me dr uiteraard ook aardig in verdiept.
Maar bedankt voor het meedenken.
 

___JC___

Forumguru
@Superb-MH
Nog even terugkomend op welke velgen standaard op de Ambition BL horen. Dat waren dus wel de 16 inch moon velgen. Ik snap dus eigenlijk ook niet waarom de 17 inch Trifid eronder zaten.

Ik weet wel dat ik m in ieder geval met Themisto's krijg.
 

Bijlagen

  • untitled.JPG
    untitled.JPG
    66 KB · Weergaven: 30

floris

Lid
ik denk dat het wel klopt hoor want als je 17 inch velgen los kookt bij de dealer kosten ze rond de 1000 euro. 18 inch is weer duurder en een ander model dus het zal wel kloppen
 

___JC___

Forumguru
De 17 inch Trifids zijn duurder dan de 18 inch Themisto's? En dan ook nog met banden? Was vanmiddag bij de dealer en heb mn Themisto's gezien. Die komen er onder in ieder geval.
 
Bovenaan Onderaan