Shortlist

WillemJan

Forumguru
:ot:
(..) Ben vrij relaxed, maar als iemand me tegen mn kop gaat slaan ben ik het vrij snel zat denk ik. Beetje kort lontje.
Met mijn 1.85 en ca 75 kg (schoon aan de haak en enige tijd niet meer gewogen) zal ik het niet wagen om je uit te dagen... En ik denk dat er meerdere mensen zijn die er zo over denken........... :laugh:

Groetjes... Willem-Jan
 

___JC___

Forumguru
Massa heeft ook een nadeel. duurt even voordat het in beweging is.

nog een gezegde : hoe groter hij is hoe harder hij valt.:crazy:

Haha, dat zeggen alle kleine opdonders.
In de praktijk slaat het 99,9999% van de gevallen nergens op. En ik ben die 0,0001% nog nooit tegen gekomen.
:xyxthumbs:
 

Gieliovd

Forumguru
Het nieuwe "wat weeg jij?" topic?

Nou vooruit, kom ik aardig overeen met WillemJam. 1.87 met zo'n 76 kilo.

En ja, dan wil je JC niet uitdagen. Een tijd geleden had ik wel ruzie met iemand met zo'n postuur en dan is het lastig. Negeer je het gewoon of neem je toch de moed en geef je tegenwoord. Hij had zeg maar géén lontje. Die ruzie was overigens niet mijn schuld en niet uitgelukt. Zo ben ik niet!

Massa + spierkracht in verhouding is net zo snel als de verhouding maar juist is.
 

___JC___

Forumguru
Jongens, we zijn toch veel te oud om rollend over de grond te gaan.
Die tijd hebben we gehad. :aangenaam:
 

WanderZ

Actief lid
Beeldschoon!! Volhouden JC.. 6 maanden klinkt lang, maar is zooo voorbij! (helemaal als we in tussentijd zo afdwalen als hierboven.. ;) )



p.s. die andere velgen zie ik al helemaal voor me.. lol
 

___JC___

Forumguru
Ik was gisteren bij de dealer en daar stond de Superb Elegance 4x4 3.6V6 in Rosso Brunello met Themisto velgen weer waar ik een keer in proef heb mogen rijden. Zal ik jullie eens wat vertellen?

Ik ga aan de kont wennen en ga m zelfs mooi vinden!
:D

Aangezien het een 4x4 is staat ie nog wel wat hoog op de poten voor het mooie, maar ik denk dat 2cm verlaging dat wel oplost.
Ik ga vrolijk door met aftellen.....
 

___JC___

Forumguru
Sprak gisteren de dealer en mn Superb is er al! :grin: Moet alleen nog 12 weken wachten tot mn huidige contract afloopt... :mad:

Durf eigenlijk niet te gaan kijken want dan wordt het wachten nog veel erger...
 

Wasmachineman

Forumguru
Ik vind de S2 ook gewoon mooi. Je moet er (misschien) aan wennen, maar dat zijn we al zo vaak we deze zien rijden. Voorkant is het mooist natuurlijk maar de achterkant is ook niet verkeerd, naar mijn bescheiden mening.
 

Wasmachineman

Forumguru
Sprak gisteren de dealer en mn Superb is er al! :grin: Moet alleen nog 12 weken wachten tot mn huidige contract afloopt..

Dit noemen ze toch "dood geld" ! Die S2 staat er maar te nietsen...kunnen ze jouw oude auto niet inzetten voor iemand anders als zijnde shortlease of iemand die nieuw is in jullie bedrijf ?
 

VEEJAY

Forumguru
Denk je JC dat de leasemij deze auto gerust in december zou leveren? Komt hun ook wel goed uit als het begin 2010 op kenteken wordt gezet. Veel sterkte bij het wachten, mischien mag je wel elk weekend even met een emmertje sop de auto schoonmaken op het terrein en er eventjes in zitten ;)
 

___JC___

Forumguru
Helaas is er niemand die even in mijn auto kan gaan rijden. De auto is meteen besteld door de dealer terwijl ik verteld had dat eind februari pas de gewenste afleverdatum was. Is erg jammer maar helaas...
 

Wasmachineman

Forumguru
Helaas is er niemand die even in mijn auto kan gaan rijden. De auto is meteen besteld door de dealer terwijl ik verteld had dat eind februari pas de gewenste afleverdatum was. Is erg jammer maar helaas...

Tja, Veejay heeft wel gelijk. December is nooit een gewilde maand om auto's op kenteken te zetten.
Zit het leer er al in, JC, want dit kost ook nog wel een weekje incl transport etc ?
 

___JC___

Forumguru
Ze gaan het leer er nu inzetten dus dat is volgende week wel klaar. Ga wel ff kijken dan uiteraard. Al zal dat het wachten niet makkelijker maken denk ik. :D
 
Bovenaan Onderaan