Shortlist

Gieliovd

Forumguru
Ik heb hem! Goed man, die bestelling klinkt als een zéér mooie wagen.

We zien de foto's wel over een maandje of 6.

Ach, het is zo voorbij! Ik ben alweer een maand thuis! Hoe snel is dat gegaan?
 

___JC___

Forumguru
En hopen dat er ondertussen geen 2.0TSI 211pk 4x4 Ambition Businessline in Platinum grey op de morkt komt met meer opties voor dezelfde prijs......

Dank je L&K voor het noemen van mijn grootste nachtmerrie.... :1884:
Maar de kans dat dat gebeurd is erug klein. Meer opties kan trouwens bijna niet. Ik heb alles aangevinkt behalve dakkie en parkeerassistent.
 

sitechris

Donateur
dakkie is erg lekker, mocht je nog wat kunnen aanvinken.....alhoewel met jouw lengte, wel eerst even passen en meten ;)
 

Fabia

† In Memoriam
Mn contract loopt 24 februari 2010 pas af en we mogen 6 maanden van tevoren bestellen (dat was gisteren). Per 1 september verandert bij ons de leaseregeling en als je dan al besteld hebt scheelt dat je dinero's.

Het is geworden:
Skoda Superb 1.8TSI 4x4 Ambition Businessline in Platinum grey. Met als opties:
- achteraf leer ingebouwd (kleur 'Tan')
- MDI
- elektrische en verwarmde stoelen
- alarm (want columbus)
- 18 inch velgen (R32 model)
En nog wat los spul (reservewiel, dorpellijsten e.d.). Waarschijnlijk gaat ie nog wat verlaagd worden na aflevering met andere veren.

Nu maar wachten....

Wauw.............................:1761:
 

___JC___

Forumguru
dakkie is erg lekker, mocht je nog wat kunnen aanvinken.....alhoewel met jouw lengte, wel eerst even passen en meten ;)

Heb in een Superb gereden met een dakkie. Hoofdruimte is op zich nog wel te doen, maar... het dakkie in een Superb is heel erg klein. En om daar nou weer EUR 1.200 voor aan te vinken. Ook bij mij is het recessie. ;)

Wauw.............................:1761:

Mooi he, 6 maanden gaat lang duren denk ik....
 

sitechris

Donateur
btw....waar staat de optie MDI voor?

@JC: net vergeten te melden, maar schitterende configuratie van je Superb. Mooi leer, dikke velgen, full option, fijne motor. En een topkwaliteit limo. Dat is echt genieten geblazen. Goede keus, imo beter dan de Mondeo. Die heeft betere motor, maar de Superb is gewoon een (veel) betere auto. Zeker interieur is veel mooier! En persoonlijk vind ik de Superb (mits dikke velgen) een fraaie auto!
 

___JC___

Forumguru
Dank je, heb dr ook best lang over nagedacht en dit is voor mij de beste optie. En wie weet, misschien heeft ie opeens wel wat meer pk dan de opgegeven 160. ;)

MDI is een aansluiting in je dashboardkastje voor Ipod e.d. De columbus heeft natuurlijk al een harde schijf voor mp3tjes, maar een Ipod is nog net ff wat beter in mijn ogen.
 

WanderZ

Actief lid
Ik hoop op iets meer uiteraard. Misschien een beetje pielen met een VAG com? :D

haha Dat pielen moet je mij dan ook maar eens leren.. ;)


Maar ehh, gezien de reactie van sitechris ben je lang.. Hoe lang? Boven of onder de magische 2meter? Ikzelf zit er ietsje onder... :grin:
 

___JC___

Forumguru
YO!! Tering.. haha Ik val dan nog wel mee.. 1.98M 118KG (ex-kickboxer) Mag mezelf ook geen kleine jongen noemen, maar sta in jouw schaduw.. haha :icon_smile_dead:

Sorry, was even off topic.

Nou ik lijk wel een beetje op Sem Schild zeggen mensen weleens. Maar dan iets breder.
:baby012:
 

WanderZ

Actief lid
Nou ik lijk wel een beetje op Sem Schild zeggen mensen weleens. Maar dan iets breder.
:baby012:

haha Cool.. Semmy (Hightower) is wel wat langer 2.13 of 2.12 meen ik.. heb vroeger nog wel een met hem getraind. Zelf nooit admbities in de vechtsport gehad?
 

___JC___

Forumguru
haha Cool.. Semmy (Hightower) is wel wat langer 2.13 of 2.12 meen ik.. heb vroeger nog wel een met hem getraind. Zelf nooit admbities in de vechtsport gehad?

:ot:
Nee niet echt moet ik je zeggen. Mn pa wilde me vroeger op Judo hebben, maar dat aan elkaars jassie trekken vond ik maar niks. Vroegah gevoetbalt en fitness nu al een jaar of zes. Vechtsport kijk ik graag naar maar op een of andere manier nooit de behoefte gehad het zelf te doen. Ben vrij relaxed, maar als iemand me tegen mn kop gaat slaan ben ik het vrij snel zat denk ik. Beetje kort lontje.
 

WanderZ

Actief lid
:ot:
Nee niet echt moet ik je zeggen. Mn pa wilde me vroeger op Judo hebben, maar dat aan elkaars jassie trekken vond ik maar niks. Vroegah gevoetbalt en fitness nu al een jaar of zes. Vechtsport kijk ik graag naar maar op een of andere manier nooit de behoefte gehad het zelf te doen. Ben vrij relaxed, maar als iemand me tegen mn kop gaat slaan ben ik het vrij snel zat denk ik. Beetje kort lontje.

:ot:
Ik ben ook behoorlijk rustiger geworden hoor, vroeger kon ik nog wel eens uit mijn slof schieten, maar nu geen last meer van. Ik ga binnekort weer wat meer sporten, doe nu bar weinig. Wil in groningen bij de Groningen Giants gaan trainen. American Football! Maar goed.. Weer terug on topic!


:xyxthumbs:
 
Bovenaan Onderaan