Shortlist

Gieliovd

Forumguru
Storm Blue staat hem zo op de foto héél mooi.

Zwart ziet er inderdaad vrij vreemd uit op de foto maar in real life is het toch weer héél anders.
 

Swiss

Actief lid
In Kortenberg (bij het testcentrum van invoerder D'Ieteren) staat in de showroom een Elegance in Storm Blue met beige leder. Zonder twijfel de mooiste wagen die er staat, mocht ik toch voor een S2 gaan zou dat waarschijnlijk mijn keuze van kleurpatroon zijn.
 

___JC___

Forumguru
Update, ik ben voor deze velgen gevallen, dit is wel 19 inch en dat gaat me net ff te ver.
Wordt dus gewoon 18 inch.

10cta1t.jpg
 

___JC___

Forumguru
Wat vinden de Skodarijders eigenlijk van de donkere achterramen (sunset)? Bij een coupe snap ik het, of als je een directeur rond moet rijden, of desnoods dan nog als je een zwarte Superb hebt. Maar dit vind ik eigenlijk gewoon niet zo mooi.

1zvefra.jpg
 

WillemJan

Forumguru
Ik vind het wel mooi. Het alternatief (de zonweringen) worden door mijn kinderen gesloopt...

Het is me ook opgevallen dat de meeste vrouwen de sunset ramenset niet mooi vinden, terwijl de meeste mannen het juist weer wel mooi vinden.
 

michelover

Forumguru
Ik denk en vind persoonlijk dat de achterramen te donker worden. En zeker bij een zwarte wordt het in mijn ogen een te donker geheel. Bij de dealer de sonniboy schermen besteld en gemonteerd geeft bijna hetzelfde effect aan de buitenkant. Plus als voordeel dat als het verveelt haal je ze weg. Volgens mij zijn deze schermen ook beter dan de af-fabriek schermen , de sonniboy schermen bedekken het gehele raam.
 

___JC___

Forumguru
Ik heb nu Sonny Boys in mn combi en dat ziet er erg netjes uit vooral omdat de hele achterkant donkerder is. Maar mensen die achterin zitten klagen nog weleens dat ze zich opgesloten voelen. :grin:
Dat heb je met die schermen uit de deuren weer niet natuurlijk.
 

Pendragon

Forumguru
Ik heb de donkere ramen en ook de sunset schermen (die uit de deur komen). De ramen zien er in het echt niet zo donker uit als dat ze op die foto's lijken, misschien dat ze de deur schermen ook omhoog hadden op deze foto, dan lijkt het een stuk donkerder. Verder is het voor de kinderen super handig. Veel minder last van zon achterin en wanneer ze DVD's kijken totaal geen last van de zon (in combi met de zonneschermen dan). Ik vind het echt super.
 

sitechris

Donateur
de getinte ramen vind ik bij de Superb echt vet. De Superb ziet er uit als een grote limo, de getinte ramen versterken dat alleen maar.

Mbt de velgen: terecht dat je naar 18 inch terugzakt. 19 inch net wat too much. Wel vet design van de velgen overigens. Ook in 18 inch natuurlijk supermooi!
 

Gieliovd

Forumguru
Die ramen zijn echt te donker. Te veel contrast met de voorruiten vind ik.

En die 19" velgen, jeetje, er zit geen rubber omheen! Dat zal fijn stuiteren. Ze zijn overigens wel heel mooi van design!

Goede keuze!
 

___JC___

Forumguru
Zal bij de dealer nogeens kijken naar de sunset ramen in het eggie. Maar denk dat ik ze niet ga nemen. Dan heb ik nog liever mindergetinte ramen rondom (muv de voorrruit). Zal eens informeren of dat fabriek af gedaan kan worden.

Velgendillema is opgelost, dit worden ze in 18 inch. :xyxthumbs:
 

WanderZ

Actief lid
Het zijn originele VAG velgen.. (VW zelfs) die je bij de dealer kunt halen, of bij een bedrijf dat replica velgen maakt. Ik weet niet waar JC ze vandaan haalt, maar ik koop die van mij bij de dealer waar mijn vader goede connectie's heeft.
 

Gieliovd

Forumguru
Hey JC!

Wat ik net bij toeval tegen kwam op mijn PC zijn foto's van de Skoda meeting in Utrecht ergens in 2007 geloof ik!

En wat zag ik? Een Octavia met de velgen die jij gaat bestellen, in 19"! Van een van onze Belgische vrienden.

Check de foto's. Hij trok toen heel wat bekijks.

24dn879.jpg


a09iz6.jpg


Beter op formaat met detail dan te klein en je ziet niks!
 

Neptukker

Forumguru
M+S

Wat een mooie sloffen voor een O2 zeg!
Het zijn zelfs winterbanden zo te zien (M+S). Zou de eigenaar de band op de velg laten zitten en nog grotere/plattere velgen hebben voor de zomerbandjes?
 

guitar_billy

Senior Member
Hey JC!

Wat ik net bij toeval tegen kwam op mijn PC zijn foto's van de Skoda meeting in Utrecht ergens in 2007 geloof ik!

En wat zag ik? Een Octavia met de velgen die jij gaat bestellen, in 19"! Van een van onze Belgische vrienden.

Check de foto's. Hij trok toen heel wat bekijks.

<SNIP>
<SNIP>

Beter op formaat met detail dan te klein en je ziet niks!


dat moet dan de octavia van VW125 zijn.
inderdaad mooi strak eruitziend...
 

Gieliovd

Forumguru
Ik heb geen flauw idee meer van wie het was. Als je het zegt geloof ik je direct!

Glenn weet er dus ook meer van?

Anyway, doet er verder ook niet toe ;)
 

___JC___

Forumguru
Mooie velgen he. Dr is alleen wat discussie bij de dealer of de ET waarde wel klopt voor een S2. Passen doen ze wel qua steek, maar of de ET waarde ook klopt is nog even de vraag.

Vanochtend een offerte gevraagd voor:

Superb 2 1.8TSI 4x4 Ambition Businessline
Platinum Grey
Achteraf ingebouwd leer (kleur Tan)
Sportonderstel (als het leverbaar is)
R32 velgen in 18 inch (als de ET waarde past)
Function pakket, alarm, verwarmde en elektrische stoelen, MDI aansluiting, zijairbags achter.

Nog geen prijs van de velgen e.d. dus ff wachten met bestellen nog. Sunset neem ik niet want dat vind ik toch niet mooi.
Ben ik nog wat vergeten denken jullie?
 
Bovenaan Onderaan