Octavia32
Forumguru
Heb ik specifiek ook nog nagevraagd, lambdasensor heeft hier geen propleem mee. En de auto komt ook hier mee door de APK.Want alle waardes blijven binnen de norm vallen.
Enige waar ik wel aan denk zijn de temperaturen van de uitlaatgassen, deze werden voorheen in mijn ogen geremd doordat de kat de stromingssnelheid van uitlaatgassen tegen hield. Nu is er een vrije opening en stromen de uitlaatgassen sneller en makkelijker door je uitlaatsysteem heen. Hierdoor zal het temperatuur verloop zich anders gedragen dan voorheen. (Thermodynamica).
Enige waar ik wel aan denk zijn de temperaturen van de uitlaatgassen, deze werden voorheen in mijn ogen geremd doordat de kat de stromingssnelheid van uitlaatgassen tegen hield. Nu is er een vrije opening en stromen de uitlaatgassen sneller en makkelijker door je uitlaatsysteem heen. Hierdoor zal het temperatuur verloop zich anders gedragen dan voorheen. (Thermodynamica).

is vast goedkoper als racekats.

. Had toen een clio 1.2 16V, verder niet echt bijzonder qua motorisering. Had wel een open lichtfilter geplaatst en een sebring sportuitlaat eronder(links/rechts combinatie). Die was bij de apk afgekeurd op verlichting welke ik direct kon maken. De herkeuring volgde daarop met steekproef. Bij de 4 gas test zei de keurmeester juist hier klopt iets niet zulke lage waarden dat kan nooit. Waren ze vergeten de rechter buis dicht te maken. In de linker hing de sonde van de meetapparatuur en bij het geven van gas blies die 70% van de uitlaatgassen aan de rechterzijde eruit.