Rollenbank / dyno-run verslagen

louigi58

Senior Member
Mooi resultaat, denk er ook nog over om mijn 1e kat leeg te halen. Schitterend koppel voor een standaard 2.0 TSI
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Thokozanoah

Forumguru
Zou wel eens willen weten wat dit nog ongeveer opleverd.
Voordat de tuning werd uitgevoerd eerst standaard gerold: 209pk /291 nm.......lijkt dus wel verschil te maken.
Geen meting voor verwijderen 1e kat, maar ga uit van de standaard waarde 200pk/280 nm.
Heb wel ron98 getankt....
 

Schippersss

Forumguru
Voor de mensen in rdam en omstreken. Lynx car design in Bergschenhoek doet dit ook. Was toen 60 euro kwijt incl. Nieuwe uitlaat pakking.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Octavia32

Forumguru
€60 voor je auto tunen, vind ik wel erg weinig. Ik ben absoluut geen voorstander teveel betalen maar €60 dan heb ik toch een beetje mijn twijfels bij de kwaliteit..
 

louigi58

Senior Member
Voordat de tuning werd uitgevoerd eerst standaard gerold: 209pk /291 nm.......lijkt dus wel verschil te maken.
Geen meting voor verwijderen 1e kat, maar ga uit van de standaard waarde 200pk/280 nm.
Heb wel ron98 getankt....
Dit was dus met leeggeklopte 1e kat?
Dan mag ik niet mopperen met beide kats aanwezig standaard 227pk/315nm.
 

Schippersss

Forumguru
€60 voor je auto tunen, vind ik wel erg weinig. Ik ben absoluut geen voorstander teveel betalen maar €60 dan heb ik toch een beetje mijn twijfels bij de kwaliteit..

Altijd klagen dat alles te duur is en nu vinden het te weinig. Er is niks spannends aan. 3 moeren los aan de turbo en de klem aan de midden pijpen. Daarna even leeg kloppen en weer terug monteren. Nog geen uurtje werk. Weet niet waar je de kwaliteit uit wilt halen dan, het aan draaien van de moeren?

Jammer dat men met weinig kijk op de zaak overal een oordeel over willen hebben.
 

Octavia32

Forumguru
Altijd klagen dat alles te duur is en nu vinden het te weinig. Er is niks spannends aan. 3 moeren los aan de turbo en de klem aan de midden pijpen. Daarna even leeg kloppen en weer terug monteren. Nog geen uurtje werk. Weet niet waar je de kwaliteit uit wilt halen dan, het aan draaien van de moeren?

Jammer dat men met weinig kijk op de zaak overal een oordeel over willen hebben.
Ik bedoelde voor de auto tunen (chippen) maar zal ik wel verkeerd begrepen hebben :oops:

Voor alleen de kat leeg maken is dat een nette prijs :-P
 

smutzkanone

Forumguru
Foto550-IN3UJIZD.jpg



Foto550-6SNLWGPE.jpg


Idd, geen skoda.
Over een maand of 8 is de fabia 2 jaar oud en uit de motorgarantie,en dan laat ik mn chippen (op ron 95)

De subaru is een 2,15L 16v 4 cilinderboxer.
dat de pk's vanaf 5500rpm in een gelijke lijn blijven kwam door de standaard (wel bewerkte) koppen.
Daar is inmiddels al 1 en ander aan veranderd.
De pk's zijn in BHP dus 352.2bhp= 357.1 pk
 
Bovenaan Onderaan