Rollenbank / dyno-run verslagen

DeVisdude

Senior Member
Jah, het rijdt echt heerlijk.
Ik had al vermoeden dat er meer in zat dan fabriek opgave.
Maar dat het met tuning boven de 150pk zou komen had ik nooit gedacht.
 

Chicco_Himself

Forumguru
Even dit topic wat nieuw leven inblazen ;)

Ik hoor wel wat jullie hiervan vinden cq in zien. Reacties zijn welkom !!
(het koppel is in het begin niet echt mooi rond, zou volgens de medewerker kunnen komen door de Euro95, bij Euro98 zou dit redelijk bijtrekken volgens hem).

Superb 1.8 TSI
Bouwjaar 2009
km-stand: 122.800 km
Gechipt bij TVS

 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Chicco_Himself, Ik denk nu gaan we het krijgen er komt een berg en dal uitdraai aan, maar dit ziet er best netjes uit. Dit is niet voelbaar als inhouden tijdens het rijden ;) Veel plezier er mee en laat je termijn bevindingen maar achter over een poosje in je eigen topic.
 

CDK

Forumguru
Een plotje..... gaat Googlen..... Je bedoelt een uitdraai? Nee leek me niet nodig, heb er ondertussen wel genoeg en ergens in dit topic staat er al 1 en anders in m'n eigen topic wel ;)
 

DeNnZ

Forumguru
Mijn uitdraai bij JDE.

Voor:
100.6 PK
251.2 Nm

Na:
148.4 PK
348.4 Nm
 

Bijlagen

  • 10494357_842440129135937_947715966384524937_o.png
    10494357_842440129135937_947715966384524937_o.png
    60,4 KB · Weergaven: 24

andrehj

Forumguru
Een plotje..... gaat Googlen..... Je bedoelt een uitdraai? Nee leek me niet nodig, heb er ondertussen wel genoeg en ergens in dit topic staat er al 1 en anders in m'n eigen topic wel ;)
Dat klopt, maar ik begreep dat je inmiddels weer het een en ander had aangepast? Dan ben ik toch weer benieuwd wat het effect daarvan is op de koppel-toeren-kromme.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@andrehj, geen zichtbaar verschil, vandaar dat ik geen printje meegenomen heb. TVS heeft al een keer een meting gedaan zonder uitlaat, wel met originele kats, en daar zat ook minder dan 5 pk verschil in. Maar wellicht dat ik nog eens ga rollen, ik heb nog afspraak staan voor een kleine modificatie ;)
 

koreaan

Forumguru
Even dit topic wat nieuw leven inblazen ;)

Ik hoor wel wat jullie hiervan vinden cq in zien. Reacties zijn welkom !!
(het koppel is in het begin niet echt mooi rond, zou volgens de medewerker kunnen komen door de Euro95, bij Euro98 zou dit redelijk bijtrekken volgens hem).

Superb 1.8 TSI
Bouwjaar 2009
km-stand: 122.800 km
Gechipt bij TVS


Ook ik vind het er niet gek uitzien! Wel zou ik op 98 gaan rijden of 95 met 5 liter bio ethanol.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
tsja ik word gek van die V6 PK verhalen van je .....
Hier staat een stukkie en verderop weer een heel verhaal van een V6 die op vakantie was in huize TVS.....

En volgens mij heeft die V6 een leukere vakantie gehad dan de eigenaar .........:lezen::jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan