Rollenbank / dyno-run verslagen

duiveltje

Forumguru
Na al 2 x bij vagtechniek (naar alle tevredenheid) geweest te zijn vraag ik me af naast deze grote naam en jdE of jullie ook ervaringen hebben met vvt (van vught tuning)
Ik heb van hun een mooie scherpe prijs gekregen op het chippen van mijn superb 1.6tdi
Op de bank, dan computer uitbouwen, software aanpassen en terug erin, weer op de bank en testronde rijden aanpassingen maken.

Graag jullie mening :)
 

andrehj

Forumguru
@duiveltje : Helaas is je resultaat erg slecht leesbaar. Kun je een wat hogere resolutie van de grafiek gewoon hier direct op het forum posten (als bijlage uploaden)? En met welke auto / motor heb je dit resultaat behaald? Er staat niets in je signature.
 

Spierings

Forumguru
@Corné de Kluijver

Mooie grafiek...goede resultaten...

De tuning was denk ik maatwerk?
Of doen ze dan ook eerst hun standaard mapping erin?
Zo ja, was er dan nog veel te behalen met het verder tunen/afstellen..
 

CDK

Forumguru
@Spierings, dankjewel, inderdaad tuning op maat, eerst gaat hun standaard file er in en die is nog een aantal keren aangepast. Pk en Nm zat niet veel verschil in, maar wel het toerengebied waarin het koppel beschikbaar was.

Hieronder was de standaard file, maar ik had geen standaard brandstof, maar E10, dus er was nog wat winst te behalen.

ImageUploadedByTapatalk1435562770.645693.jpg

Zie hieronder het verschil ;)

ImageUploadedByTapatalk1435563037.180958.jpg
 

Spierings

Forumguru
Is zeker een groot verschil, die dip onderin is compleet weg en veel meer koppel op de plek waar je het echt wil hebben ( laag toeren). Dat is zeker het extra geld wel waard voor het maatwerk.

Nu weet ik ook wat ik wil:jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Spierings

Forumguru
Zal nog even duren, wil eerst even kijken of ze een andere ketting willen monteren ivm zeer af en toe bijgeluid. Anders die ik het zelf effe, zijn de kosten niet (rond de €100) en dan zeker weten 100% goed

Straks nog effe bij mijn oud collega langs welke een eigen autobedrijf heeft en dan gaat hij kijken of hij wat kan regelen. Vaak is autobedrijf naar autobedrijf makkelijker;)

Misschien wachten tot een meeting bij vag techniek, dan scheelt het ook weer:D
 
Bovenaan Onderaan