RefleCs - Superb III Combi Style BL

D

Deleted member 20754

Zo, vandaag de definitieve offerte gekregen;

- Skoda Superb Combi 1.6TDI 7-DSG Style Businessline
- Metallic lak Lava Blue
- Panoramisch schuif/kanteldak
- Sunset
- Led interieurpakket
- Wegklapbare trekhaak (af fabriek)
- Lichtpakket incl. lane assist
- Adaptieve Cruise Control
- Travel Assist

Volgende week word ie door onze directeur ondertekend en dan zal de leasemaatschappij de bestelling gaan plaatsen.
 

RefleCs

Forumguru
Ik ga nog weer terug naar de tekentafel. Ook al heb ik extra opties genomen, de leaseprijs komt goedkoper uit. Dat schiet natuurlijk niet op :tongue: hahaha

Dus vanavond tijdens een personeelsvergadering maar eens even met een collega overlegd wat ik er nog meer bij kan regelen :D. Hij kwam met een wel heel goed idee. Het inbouwen van schermpjes in de hoofdsteunen dus die optie gaan we eens even bekijken.

Dacht ik eerst dat de Superb niet zou passen nu kan ik van gekkigheid niet verzinnen wat ik er nog op en aan kan schroeven haast ;) haha
 
D

Deleted member 20754

Hahaha, daar heb ik geen last van. Alhoewel, kan nog 160 euro verspijkeren, maar vind het zo duur genoeg. Auto word nooit mijn eigendom, qua opties ben ik tevreden.

Alleen de schermpjes in de hoofdsteunen, daar heb ik van de dealer niks meer gehoord. Is dat mogelijk op de superb?
 

RefleCs

Forumguru
Achteraf is alles mogelijk ;) Dat is geen standaard optie. Maar ik ga morgen even bellen hoe en wat de mogelijkheden zijn. Als dat aangesloten kan worden op de headunit (Columbus)...... potentieel interessant iig.
 

RefleCs

Forumguru
Hmmm... nog een optie ;) ik kon het niet laten om even wat met fotosoep te spelen zwart dak en zwarte spiegelkappen:
full
 

Canon-Eye

Donateur
Ah... ik weet niet zeker of ik de combinatie grijs met zwart dak net zo mooi vind als dit plaatje wit+zwart.
Misschien toch nog even dóór zoeken (of soepen) voor de juiste indruk?
 
D

Deleted member 20754

@RefleCs , mag ik vragen welke inruilprijs jij hebt gekregen voor jouw originele velgen?
Zit namelijk ook nog te dubben om een maatje groter te nemen, maar weet nog niet goed welke prijs de LM gaat berekenen hiervoor.

Wat zijn de kosten bij jou voor de 18 inch velgen en banden op looptijd contract (LM).
 

RefleCs

Forumguru
@RonaldBe ik heb je even een PM gestuurd over de deal.

Voor wat betreft de kosten bij de LM i.c.m. banden heb ik de LM gebeld voor een indicatie. Er kwam ongeveer 4 tientjes bij de maandelijkse leaseprijs op. Dat was overigens als je vol voor de velgen zou betalen en met de aanpassing van de bandenmaat erbij berekend. In eerste instantie had ik zoiets van ach laat maar, maar ik heb toch gekozen om het te doen.
 

Tinto

Forumguru
Gisteren van de dealer te horen gekregen dat mijn auto klaar staat om te worden opgehaald. S3 combi 1.6 TDI style businessline moon white metallic, beige leer geventileerd met 18" trinity velgen.
 

andrehj

Forumguru
@RonaldBeVoor wat betreft de kosten bij de LM i.c.m. banden heb ik de LM gebeld voor een indicatie. Er kwam ongeveer 4 tientjes bij de maandelijkse leaseprijs op. Dat was overigens als je vol voor de velgen zou betalen en met de aanpassing van de bandenmaat erbij berekend.
Begrijp ik dat nou goed, dat je dus 40 euro per maand betaalt om van standaard 17" naar 18" te gaan? Stel dat je een contract van 4 jaar hebt, dan betaal je dus €1920 voor die upgrade? Dat lijkt me toch rijkelijk veel... Zeker als de optie in de catalogus slechts een meerprijs heeft van 400 euro.
 

Tinto

Forumguru
Begrijp ik dat nou goed, dat je dus 40 euro per maand betaalt om van standaard 17" naar 18" te gaan? Stel dat je een contract van 4 jaar hebt, dan betaal je dus €1920 voor die upgrade? Dat lijkt me toch rijkelijk veel... Zeker als de optie in de catalogus slechts een meerprijs heeft van 400 euro.
Grotere velgen zijn inderdaad een dure lease optie. Houdt er aub rekening mee dat de banden duurder zijn. Kijk maar eens bij de directlease.nl configurator.
 
Bovenaan Onderaan