RefleCs - Superb III Combi Style BL

RefleCs

Forumguru
Zojuist de definitieve leverdatum te horen gekregen. 9 mei mag ik de auto in ontvangst nemen. Een week later dan gepland in verband met wat leveringsproblemen rondom de Eibach Pro set.
 

oco1979

Forumguru
die I40 verkoopt wel goed,al paar gehad met deftige kmstand.
Hier in belgie is garantie zonder KM beperking.
Ideaal voor die veel KM doen in zeer korte tijd.
 

RefleCs

Forumguru
In Nederland zie je ze nauwelijks rijden. En op zich is het een mooie auto, maar de kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven. Om over de service maar niet te spreken. Ik heb deze auto in 2014 van een collega overgenomen komende vanaf een Fabia. Toen dacht ik nog wow wat een slee. Maar na een aantal maanden en de ervaringen bij de garage verlangde ik al gauw weer terug naar de Fabia.
 

oco1979

Forumguru
In Nederland zie je ze nauwelijks rijden. En op zich is het een mooie auto, maar de kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven. Om over de service maar niet te spreken. Ik heb deze auto in 2014 van een collega overgenomen komende vanaf een Fabia. Toen dacht ik nog wow wat een slee. Maar na een aantal maanden en de ervaringen bij de garage verlangde ik al gauw weer terug naar de Fabia.

komt mê bekent in de oren je ervaring.

wij doen merkassistance voor deze,laatste jaren toch een en ander tegengekomen.

Had vroeger de gedachte,nja zo i40 lijk me wel ideaal,ben snel veranderd van idee
 

RefleCs

Forumguru
Ach ik heb een krappe 2 jaar deze auto gehad en heb er mooie reizen mee gemaakt. En dat ging ook allemaal prima, maar ik kijk nu echt wel enorm uit naar de veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel luxere Superb die ik weer helemaal naar eigen inzicht samen heb kunnen stellen.
 

RefleCs

Forumguru
Maar eens even een shoppinglist gaan maken voor mijn eigen led project @Tuulster :) En ik zit ook te denken aan een beschermstrip voor de bumper. Twijfel alleen enorm tussen zwart of rvs/chrome.
 

RefleCs

Forumguru
Zo alvast wat eerste zaken besteld, ik kon ze niet vinden op de kleedjes markt hier in de buut dus dan maar via Superskoda.com ;):

Omdat ze de rode variant nu beschikbaar hebben ben ik gegaan voor de rode:
s3-drled-r.jpg
s3-drled-r7.jpg

Voor de Rear Seat Entertainment van de kinderen het volgende x2 besteld:
3V0061128-2.jpg
3V0061129.jpg
 

RefleCs

Forumguru
Tnx Erik! Nu nog in ontvangst nemen en er echt van kunnen gaan genieten, iets meer als een weekje nog. Ik kan niet wachten tot het zover is :D
 
Bovenaan Onderaan