RefleCs - Superb III Combi Style BL

RefleCs

Forumguru
Qua ruimte lever ik inderdaad nogal wat in @Corné de Kluijver . Maar als ik kijk hoe vaak ik de ruimte nou echt benut heb, dan kan ik dat kan op 2 handen tellen ;) Daar is altijd wel een mouw aan te passen. Het tetris muziekje zal wat vaker af moeten draaien tijdens de vakanties denk ik :tongue:

@Tuner111 Het is zeker een ommezwaai maar een waar ik zeker wel naar uit kijk.

@leon-cupra En dan hebben we de bijtelling nog. Ik denk door alle opties die ik aangevinkt heb dat hij net zo duur wordt per maand als de Superb maar dan heb ik op de wielen na geen enkele optie laten liggen (dus ook autopilot niet). De wielen is een heel bewuste keuze, dat scheelt zo veel in bereik dat het mij niet de moeite waard is om de 19"-ers eronder te gooien.
 

leon-cupra

Forumguru
Betreft de ruimte, moet je de aanhangwagen van Corné maar gebruiken.daar kan je de huisraad van twee woningen in kwijt :jaja:

Bijtelling is natuurlijk een ander gegeven maar de leaseprijs op zich, deze is toch gezien de kostprijs van de wagen zeer gunstig?
 

RefleCs

Forumguru
Nou make up gebruikt ze niet zo idioot veel. Haar instrumenten wel :tongue: Als musicus toch een redelijke afhankelijkheid haha
 

RefleCs

Forumguru
Het is zover. 12-11 zal ik de Superb inleveren en zijn opvolger in ontvangst nemen.

Ik ga er vast geen spijt van krijgen maar na ruim 20 jaar Skoda doet het toch wel een beetje pijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

RefleCs

Forumguru
Veel plezier met de accubak! :D :thumbsup:

Wie weet kom je ook nog eens terug :troost:

Dank je. Toch gemengde gevoelens dat ik de Sup straks moet achterlaten. Hij heeft me nooit in de steek gelaten en alleen maar wat kleine dingen gehad.

Nu zit er denk ik wel wat aan te komen gezien de jankende geluiden van een lager in de versnellingsbak en een enorme dip in het vermogen zodra de turbo zijn werk moet gaan doen. Dus wat dat aangaat ook wel goed dat het aanstaande is.
 

MaxN

Donateur
Ik moet er nog altijd aan wennen aan de Model 3, maar dit is wel een goede kleur. Veel veilige kilometers met de Tesla. En ik neem aan dat je ons wel een beetje op de hoogte houdt, zodat wij over een aantal jaar weten of het echt wat is ;)
 
Bovenaan Onderaan