RefleCs - Superb III Combi Style BL

RefleCs

Forumguru
Altijd klote zoiets.

Paar maand geleden ook voorgehad met men vrouw haar auto. Zij was net in de wagen gestapt als een camion hem eraf reed. Echt geluk gehad dat ze net net ingestapt was, anders waren de gevolgen niet te overzien denk ik. Er zal geen 5 seconden tussen gezeten hebben tussen het instappen en de spiegel eraf te rijden.

Ik ben achter de camion gelopen om hem te doen stoppen.

Alles is vergoed geweest, kostenplaatje van dik 1000€

Good luck

Pfff dan heb je wel ff een vette beschermengel bij je gehad zeg!
 

RefleCs

Forumguru
Als jij maar Rob de Roos heet, anders gaat er iemand anders met jouw artistiek inzicht aan de haal. Want het is een hele mooie foto.
Kun je niet meteen zwarte kappen van Skoda laten monteren, of zijn die er niet voor de Superb?

Check! ;)

Het gedeelte van de kap die in de kleur van de auto is gespoten is niet beschadigd dus die hoeft niet vervangen. Anders had ik ze laten vervangen voor zwarte kappen.
 

B.Stuurder

Forumguru
Dat had ik begrepen, maar het duurste is de uren en als ze toch de hele spiegel moeten demonteren, kun je in die tijd meteen de kappen laten wisselen dacht ik, ondanks dat ze wel nog heel zijn.
 

RefleCs

Forumguru
Helemaal mee eens ;) zal eens informeren wat het kost en of dat gewoon bij de dealer kan. Lukt dat niet dan zal ik eens bij mijn oom informeren. Die heeft wellicht de beschikking over een spuitcabine.
 

oco1979

Forumguru
Spiegels bij een tik zijn broos voor inwendig barsten te hebben,met gevolg dat ze trillen.
Materiaal is tegenwoordig ook lichter,maar dan ook wel niet sterkerder,met alle gevolgen.
 

fiestaman

Forumguru
Pfff dan heb je wel ff een vette beschermengel bij je gehad zeg!
Daar zeg je wat! Mag er eigenlijk niet meer aan denken.

Wat betreft de spiegelkappen, hier hebben we ze toch in het blinkend zwart gezet :)
Was geen probleem voor de garage, oogt echt mooi met de rest van de glanzende delen en de blauwe kleur van de wagen.

Doen dus.
 

B.Stuurder

Forumguru
Ja, bij mij ook metallic zwart op blauw dus, staat geweldig vind ik. Ik heb op mijn huidige auto ook zwart gespoten kappen maar niet metallic en op een witte auto. Geeft wat meer contrast.
 

RefleCs

Forumguru
Ze hebben er een dagje extra over gedaan omdat er iets meer stuk was nog (bleek tijdens demontage) dan we op het eerste oog hadden gezien, maaaaarrrr we hebben weer een keurig nette spiegel aan de auto zitten :D nu nog een losse afspraak maken voor het zwart spuiten van de spiegelkappen als we er op prijs uitkomen.

De Superb heeft ook z'n 30k beurt gehad en staat nu op de winterbanden. Alle aangegeven puntjes zijn weer keurig afgehandeld en op de koop toe een leuk verrassingspakket van Verrassend Skoda meegekregen.

Inhoud:
- 2 zonneschermen voor de kinderen
- Thermosmok
- Brillendoekje
- Skoda raamstickers voor de kids
- Een vouwkrat
- Een doek voor de voorruit tegen de vorst.

Ik zal er nog even wat foto's van maken bij daglicht :)
 

RefleCs

Forumguru
Het vouwkratje, de zonneschermpjes, het afdekzeiltje voor de voorruit (zilveren zakje) en het brillendoekje.

full

full
 
Bovenaan Onderaan