RefleCs - Superb III Combi Style BL

RefleCs

Forumguru
Op de zijkant van de auto kan ik gelukkig niks ontdekken. De spiegel vanochtend bij de dealer even laten controleren en die leek goed genoeg vast te zitten om te kunnen rijden tot de onderdelen binnen zijn. Echter bij de rit naar het werk zojuist trilt de spiegel toch wel behoorlijk. Ik ben bang dat de ophanging van de spiegel ook een opdonder gehad heeft en er toch iets intern niet goed is.....
 

RefleCs

Forumguru
Een plaatje bij het praatje:
full

full
 
Laatst bewerkt:

MacRembrandt

Forumguru
Da's nog knap dat je geen schade aan de zijkant hebt. Al lijkt het of je aluminium strip op de deur is geraakt, maar dat kan ook lichteffect zijn.:pieker:
 

RefleCs

Forumguru
Dat soort mensen zou je toch bijna uit Nederland weg willen jagen in mijn geval.

Het is voor diegene die dit op zijn geweten heeft ook maar goed dat ik niet weet wie het is.... Als iemand het fatsoen zou hebben om het te melden en eerlijk is dan zal ik die persoon ook met respect behandelen maar iemand die door rijdt na een dergelijke actie moeten ze on der de lengte van een schip doorhalen.
 

vleier

Forumguru
Het is voor diegene die dit op zijn geweten heeft ook maar goed dat ik niet weet wie het is.... Als iemand het fatsoen zou hebben om het te melden en eerlijk is dan zal ik die persoon ook met respect behandelen maar iemand die door rijdt na een dergelijke actie moeten ze on der de lengte van een schip doorhalen.

zelf gelukkig nooit gehad met de skoda. Alleen met de vorige golf. Man belde netjes aan en zei dat de spiegel kapot was. Heb gezegd dat omdat hij zo netjes was om het te melden dat ik de kosten wel voor mij nam. Volgende dag een nieuwe spiegel besteld en was er in totaal 5 euro voor kwijt.
Denk dat het jou alleen wel wat meer gaat kosten.
 

B.Stuurder

Forumguru
Dat is klote. Ben je zelf zo zuinig op je spullen, een ander verstiert het wel even voor je. En als ik het zo bekijk, heeft hij nog moeite moeten doen om je ingeklapte spiegel te raken. Ik zou bijna zeggen hoe is het mogelijk, de functie van het inklappen is namelijk dat ze er niet afgereden worden.
Ik hoop voor je dat het meevalt.
 

RefleCs

Forumguru
Nog even bij de dealer langs gereden. Vanochtend tijdens de rit naar mijn werk viel het mij op dat de spiegelunit wel erg trilde.

We hebben de spiegel open gemaakt en er zit een scheur bij het scharnierpunt. Dat word dus de gehele unit vervangen.

Sent from my VFD 600 using Tapatalk
 

family man

Senior Member
Kak Reflecs, hopelijk geen eigen risico...
De nieuwe gewoon in kleur of maak je nu gebruik van de mogelijkheid om ze beide hoogglans zwart te maken? zoals op de sportline of zoals je bij de monte carlo uitvoeringen van andere modellen ziet..
 

ertromp

Forumguru
Jammer zo'n schade en vooral kansloos de figuur die het veroorzaakt heeft.
Ben benieuwd wat het herstel gaat kosten
 

RefleCs

Forumguru
Mij kost deze schade als het goed is niets. Mijn werkgever accepteert 1 schade per jaar. De grijze kap is niet beschadigd (helaas zou ik bijna zeggen) dus de kleur zal zo blijven. Ik denk er wel over om ze wellicht zwart metallic te laten wrappen.

Sent from my VFD 600 using Tapatalk
 

fiestaman

Forumguru
Altijd klote zoiets.

Paar maand geleden ook voorgehad met men vrouw haar auto. Zij was net in de wagen gestapt als een camion hem eraf reed. Echt geluk gehad dat ze net net ingestapt was, anders waren de gevolgen niet te overzien denk ik. Er zal geen 5 seconden tussen gezeten hebben tussen het instappen en de spiegel eraf te rijden.

Ik ben achter de camion gelopen om hem te doen stoppen.

Alles is vergoed geweest, kostenplaatje van dik 1000€

Good luck
 

B.Stuurder

Forumguru
Toch leuk om je eigen auto en een door jezelf gemaakte foto op een officiele FB pagina te zien staan:
Bekijk bijlage 54659
Als jij maar Rob de Roos heet, anders gaat er iemand anders met jouw artistiek inzicht aan de haal. Want het is een hele mooie foto.
Kun je niet meteen zwarte kappen van Skoda laten monteren, of zijn die er niet voor de Superb?
 
Bovenaan Onderaan