RefleCs - Superb III Combi Style BL

Schep

Forumguru
Mooie bak geworden! Dat alcantara blijft toch ook chique.

Vraagje; ik zie dat jij kunt scrollen in je assist menu en dat er totaal 5 opties zijn. Ik heb er maar 4 (Lane Assist, Blind Spot, Uitparkeerhlp en Front Assist), wat is die 5e die ik mis? Ik dacht namelijk dat ik alle hulpsystemen had besteld ;)

Schep

Forumguru
:(:banghead:
Via een ander weggetje dat menu benaderen geeft inderdaad de scrollbalk ...
Danku.

Maarreh, heel veel plezier er mee! Als ik terug ben van vakantie ga ik m'n best doen je te spotten ;)

RefleCs

Forumguru
@edero Het viel mee met de slapeloosheid. Kennelijk was ik al moe genoeg om te kunnen slapen :tongue:

Maar die Smile die krijgen ze voorlopig niet meer van mijn gezicht af :D

Ik ben ook erg blij met de uitkomst. Vooral de lakkleur in combinatie van de velgen was nog een totale verrassing. Het is enorm lastig om dat goed op een foto vast te leggen. De lakkleur komt al snel blauwer over dan hij in werkelijkheid is.

Ik heb vanmorgen m'n dealer gecontacteerd en deze wist me te vertellen dat m'n wagen in Brussel staat. Nu is het dus wachten tot deze getransporteerd wordt, de papieren naar de leasing worden verstuurd, deze hun papiermolen in gang zetten en ik een heugelijk telefoontje krijg voor de 'omruiling'. Ik doe een wilde gok: 25 mei maar ik hoop vroeger! :-)

Tuulster

Forumguru
@RefleCs :cheer: Daar is hij dan toch!!!!!!!! EEN PLAATJE.
Heel veel plezier en veilige kilometers met je prachtige wagen. :D

@Realest die van mij komt ook bij Bourguignon vandaan, top service en een erg betrokken verkoper!! :thumbsup:

Tuulster

Forumguru
@RefleCs kan vandaag de dag nog steeds hoor:

cjet-xgveaeqknt-jpg.40660

Bovenaan Onderaan