RefleCs - Superb III Combi Style BL

Tuulster

Forumguru
Of deze bedragen hoog of laag zijn valt niet te beoordelen op deze manier.
Het hangt helemaal van de voorwaarden van het betreffende contract af......
  • Looptijd
  • Km per jaar
  • Wijze van verzekering ; eigen risico ja of nee en hoe hoog
  • Welke regels rondom vertrek; verplichte overname of afkoop contract
  • winterbanden regeling ja of nee en op bestaande velg of op een andere set
  • Mag je zelf de leverende dealer kiezen en onderhandelen of doet de LM dat
  • etc.
Mocht je willen vergelijken moet je dit ook vermelden anders kom je bedrogen uit......

Canon-Eye

Forumguru
Leasebedrag is vooral van belang voor de werkgever. Voor de leaserijder wordt het pas interessant in relatie tot zijn leasebbudget: wel of geen eigen bijdrage, die dan overigens - in mijn tijd - weer op de bijtelling in mindering kon worden gebracht, wat ook wer interessante mogelijkheden biedt als je werkgever een beetje met je meedenkt.
Inmiddels privérijder geworden heb ik geen last meer van de voordelen van een leasewagen... ;)

RefleCs

Forumguru
Ja hoor!! De kogel is door de kerk!!! De het gaat een Superb Combi worden! Het leasebedrag is zelfs zo interessant dat ik er nog even naar ga kijken wat voor een opties ik er nog bij kan klikken. Waarschijnlijk wordt dat een bezoekje @Antera voor een setje Eibach Pro's. Maar dat laat ik het weekend nog even bezinken :D

Al met al ga ik goed het weekend in!!!

Tuulster

Forumguru
Ja hoor!! De kogel is door de kerk!!! De het gaat een Superb Combi worden! Het leasebedrag is zelfs zo interessant dat ik er nog even naar ga kijken wat voor een opties ik er nog bij kan klikken. Waarschijnlijk wordt dat een bezoekje @Antera voor een setje Eibach Pro's. Maar dat laat ik het weekend nog even bezinken :D

Al met al ga ik goed het weekend in!!!
Gefeliciteerd, ga je geen spijt van krijgen!:thumbsup:

RefleCs

Forumguru
Welke uitvoering / motor / kleur / evt extra opties gaan het worden @RefleCs ?

Het wordt een 1.6TDI Handgeschakeld Style Business Line in het Business Grey met de standaard 17" velgen.

Opties:
- Panoramadak
- Alcantara
- Hill Hold
- Wegklapbare trekhaak
- Licht pakket
- LED interieur pakket
- Sunset
- Luxe kentekenplaten
- 13 naar 7 polige kabelset
- Reservewiel

En dan nog even een paar dingen bekijken dit weekend ;)

D

Deleted member 20754

Proficiat Reflecs, is het toch goed gekomen qua budget.

Mijn offerte is nog dikwijls aangepast. Wil namelijk niet al te veel boven mijn leasebudget uitstijgen ivm eigen bijdrage.
Setup die ik nu heb staan is:

Superb Combi 1.6 TDI 7-DSG Style Business Line
- Metallic Lak
- Adaptive Cruise Control
- Lichtpakket incl lane assist
- Travel Assist incl verkeersbordherkenning
- Led interieurpakket
- Wegklapbare trekhaak
- Sunset
- Alcantara incl electrische stoelen

De laatste optie, alcantara hangt erom, ivm eigen bijdrage.

D

Deleted member 20754

@Tuulster,

hoe bevalt het alcantara? Ik probeer mijn vrouw nog te overtuigen, maar zoals gezegd, het is een overschrijding van mijn budget, dus eigen bijdrage en dikke bijtelling. Kost me een goede 25 euro netto per maand.

En eerlijk, het is voor de looks, want de stof Style is ook netjes om te zien, maarja..... Heb jij misschien een paar goede foto's? Zijn de deurpanelen ook met zwart leder bekleed?

Tuulster

Forumguru
@RonaldBe ; Zit nu op mijn tablet, even geen foto's bij de hand. Er staan een paar goede foto's in mijn auto topic, pag 7;

http://www.skodaforum.nl/forum/i/su...inessline-van-tuulster-eibach-verlaagd.27807/

Deurpanelen en midden armsteun zijn zwart leer inderdaad. Persoonlijk vind ik het veel mooier dan de originele style bekleding. Sportief en Style mooi gecombineerd :jaja:
Kan natuurlijk niet in jouw spaarpotje kijken, maar..........:D:yeehaa:

Ps: Minimaal 18inch is ook echt een aanrader (must) is mijn persoonlijke mening.........

RefleCs

Forumguru
@RonaldBe Ja helemaal goed gekomen. Veeeeel beter dan verwacht. Nog onder mijn leaseprijs dus ik klik er nog wat bij :tongue: Zonde om die niet helemaal te benutten haha

RefleCs

Forumguru
@Tuulster ik heb ff een plaatje van jouw alcantara toegevoegd:

sportpedalen-3-jpg.42492

Dat ziet er toch geweldig strak uit ;)

We hebben straks nagenoeg dezelfde config volgens mij alleen is het in mijn geval een Combi. En ik ben niet voor de 18 inch gegaan omdat er dan toch net wat teveel bij de leaseprijs opkomt. Ik ga het nog wel even bekijken dit weekend want 18 zou net een tandje mooier smoelen.

By the way hoe vet zou het zijn om ook het stuur en de pookhoes in het alcantara te hebben :D

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 20754

@Tuulster, alcantara ziet er super uit, qua lease budget hebben wij een normbedrag en daar mag max 200 euro bovenop (eigen bijdrage).

Ik zit momenteel net boven het bedrag, maar de leasemaatschappij verplicht bij alcantara de elektrische stoelen a 400 euro. Dat maakt een combinatieprijs van 1690 euro, kost 30 euro per maand volgens offerte en icm hogere nieuwwaarde komt het om 25 euro netto aan bijtelling. Moet even goed nadenken of ik dit wil.

Tinto

Forumguru
@Tuulster, alcantara ziet er super uit, qua lease budget hebben wij een normbedrag en daar mag max 200 euro bovenop (eigen bijdrage).

Ik zit momenteel net boven het bedrag, maar de leasemaatschappij verplicht bij alcantara de elektrische stoelen a 400 euro. Dat maakt een combinatieprijs van 1690 euro, kost 30 euro per maand volgens offerte en icm hogere nieuwwaarde komt het om 25 euro netto aan bijtelling. Moet even goed nadenken of ik dit wil.
Naar mijn weten heeft @Tuulster alcantara zonder electrische stoel rechts á €400 euro.

Bovenaan Onderaan