RefleCs - Superb III Combi Style BL

RefleCs

Forumguru
Ik heb nog goede hoop dat het allemaal gaat lukken met de Superb. Ik heb een paar hele scherpe offertes binnen en ben nu in afwachting van de leaseprijs.

De voorlopige samenstelling:
Skoda Superb Style BL
Business Grey
Zwart Alcantara
Panodak
Wegklapbare trekhaak
Licht pakket (met lane assist)
Led interieur pakket
Sunset
Luxe kentekenplaten

Hopelijk bevalt de leaseprijs en is het mogelijk anders moeten we toch weer gaan shoppen en dat zou ik erg jammer vinden.

ertromp

Forumguru
Ik heb nog goede hoop dat het allemaal gaat lukken met de Superb. Ik heb een paar hele scherpe offertes binnen en ben nu in afwachting van de leaseprijs.

Skoda Superb Style BL
Business Grey
Zwart Alcantara
Panodak
Wegklapbare trekhaak
Led interieur pakket
Sunset
Luxe kentekenplaten

Hopelijk bevalt de leaseprijs en is het mogelijk anders moeten we toch weer gaan shoppen en dat zou ik erg jammer vinden.

Mooie keuze! En vooral het panodak :D

Tuulster

Forumguru

Skoda Superb Style BL
Business Grey
Zwart Alcantara
Panodak
Wegklapbare trekhaak
Led interieur pakket
Sunset
Luxe kentekenplaten

Dat is alles bij elkaar een dikke wagen @RefleCs . Dan heb je niets te klagen over je leasebudget hoor als het lukt.......:jaja:;)

RefleCs

Forumguru
Dat besef ik me terdege :) Hier zit waarschijnlijk wel wat eigen bijdrage bij maar ik heb er ook wat voor over om een beetje lekker te rijden. Ik moet er toch een 50k per jaar mee rijden en dan wil je er niet te lafjes bij zitten.

Sand3r

Senior Member
Ik heb even met de 1.6 tdi gegokt. Er rijdt hier op de zaak een combi uitvoering met de zelfde config voor dat bedrag namelijk.

RefleCs

Forumguru
Ow de Combi zelfs dan heb ik helemaal goed hoop :D Ik heb zowel een offerte voor de Hatch als de Combi aangevraagd :)

Straks weer terug van even weggeweest . Succes met je keuzes . Denk dat de S3 het mooist is :jaja: . Snel schermpjes in de hoofdsteunen voor de jonge dame

Tinto

Forumguru
Daar doe ik het voor ;) Mag wel een tikkie goedkoper nog :D
Bij ALD 947 euro per maand inclusief branstof voorschot voor de volgende auto:

SIII combi 1.6 TDI Style Businessline
opties:
- beige lederen geventileerde bekleding
- elektrische voorstoelen
- Sunset
- zonwering zijruiten achter
- wegklapbare trekhaak

Laatst bewerkt: