Bekijk bijlage 41876 Mijn lampjes uit hong kong zijn ook gearriveerd. 11 euro inclusief verzendkosten voor 2 stuks. Ik heb los daarvan ook wat weerstanden besteld. Eerst de lampjes zonder weerstanden gemonteerd en wat blijkt... alles werkt storingsvrij! Dat maakt je dag toch weer goed (en de superb nog een beetje mooier)
Hier heb ik ze besteld:
http://www.ebay.nl/ulk/itm/141437154800
Ik heb gewoon lampjes besteld met dezelfde specificaties zoals Tuulster heeft aangegeven op de eerste pagina van dit topic, 30 watt dus. Misschien dat een zwaarder wattage ook gaat, maar dat weet ik dus niet.Moooooi! Die wil ik ook! Welke wattage heb ik nodig?
Ik heb gewoon lampjes besteld met dezelfde specificaties zoals Tuulster heeft aangegeven op de eerste pagina van dit topic, 30 watt dus. Misschien dat een zwaarder wattage ook gaat, maar dat weet ik dus niet.
ik weet niet of de lichtopbrengst van een 30 watt gloeilamp hetzelfde is als 30 watt led-lampen. Maar het ziet er op het filmpje inderdaad goed uit!
Done!
Tip 2: Er zitten hele kleine krasjes op de bumper, wellicht dat een klein stukje tape extra bescherming biedt. Het zijn echt haarfijne krasjes en de bumper is daar chronisch vies dus ik denk niet dat ik het ooit nog zal zien.
Deze komen er als eerste op! Voor de bochtverlichting gebruikt de Sub III ook de mistlampen net als de Sub II en die zijn gewoon halogeen, geen gezicht dus.
Meteen bij aflevering maar laten plaatsen
Bekijk bijlage 40376
Tuulster, zou je er misschien aan kunnen denken om een paar picca's te schieten van het resultaat als je 1 lampje vervangen hebt? Dan kan je het verschil het beste zien. Mijn dank zou onuitsprekelijk zijnYep, als de achteruitrijlampen binnen zijn uit Azie heb ik hem Full Led met Xenon
Klopt, groot licht assistent brengt ook de verlichte wimpers mee. Wel ben ik ook daarbij benieuwd wanneer ze branden, vermoedelijk niet bij dagrij verlichting omdat je ze overdag niet echt goed kan zien veronderstel ik maar alleen i.c.m. dim- en/of grootlicht. Hoewel jouw screen dump anders doet vermoeden. Ik ga het zien.