Inderdaad. Het is niet voor niets dat al dat gepruts met die weerstanden nodig is om foutmeldingen te voorkomen. Die weerstanden worden enkel gemonteerd om het stroomverbruik te verhogen. Dat betekent ook direct dat een groot deel van het vermogen nu niet meer in de lamp vrijkomt, maar in de weerstand. De lamp als geheel zal dus koeler blijven.

niet op een S3.. wel op een O3.. en daar was bij mij de verlossende tool, dit:Ik heb de plastic randen nog in mijn vingers staan en de grill buigt enorm, maar er zit echt geen enkele beweging in. Heeft iemand zoiets eerder gedaan, ik heb geen idee hoe hard ik moet trekken maar dit voelt niet goed

Ik heb de leds binnen en dacht die jas ik er zo even in, maar ik strand al vrij vroeg in het stappenplan...
Remove the protective grille and headlight
- Insert your fingers into opening A. -> Gelukt
Ik heb de plastic randen nog in mijn vingers staan en de grill buigt enorm, maar er zit echt geen enkele beweging in. Heeft iemand zoiets eerder gedaan, ik heb geen idee hoe hard ik moet trekken maar dit voelt niet goed.
- Release the protection grill by pulling in the direction of arrow 1. -> Fail...
Help!![]()

Mijn lampjes uit hong kong zijn ook gearriveerd. 11 euro inclusief verzendkosten voor 2 stuks. Ik heb los daarvan ook wat weerstanden besteld. Eerst de lampjes zonder weerstanden gemonteerd en wat blijkt... alles werkt storingsvrij! Dat maakt je dag toch weer goed (en de superb nog een beetje mooier)Haha als ik ze niet benoemd had, zou jij ze niet gezien hebben wed ik, zo klein zijn ze. De tip is puur voor de volgende, als je zand oid op de lip ervoor hebt zitten gaat het geheid mis!Helemaal niet !!
Want hij heeft nu wel krasjes op de bumper !!
En bij goed doen heb je die niet......