Project Led

reinierh

Senior Member
zo even led lampen in de knipperlichten gedaan beter en mooier en geen melding :yeehaa::yeehaa::rockon:

op de foto met de kofferbak open is de linker led en de rechter nog halogeen lampje

Sorry hoor maar dat er SuperB III zijn geleverd met zo'n kleine kofferbak. Dacht dat die standaard maar in 2 maten (Combi/Hatchbak) kwam?:maakmegek:
 

MrEdge_

Forumguru
Ik heb 50 watt joekiejoekie led mistlampen binnen uit verweggistan. Nou kan ik me van mijn Audi herinneren dat het uiteindelijk sneller was om de auto even snel op een krik te zetten en wat schroeven los te draaien aan de binnenkant van de wielkast, dan proberen een onwillig stuk plastic uit de bumper te trekken. Zijn er al mensen die dat geprobeerd hebben?
 

s_janssen

Actief lid
Vandaag dan ook de gele mistlampen eindelijk vervangen. Niet door Led maar door Osram coolblue intense.
Niet zo wit als led natuurlijk, maar een stuk minder geel en geen canbusmeldingen uiteraard.
Led project afgesloten.

IMG_6157.JPG
IMG_6159.JPG
 
Laatst bewerkt:

s_janssen

Actief lid
Ik heb 50 watt joekiejoekie led mistlampen binnen uit verweggistan. Nou kan ik me van mijn Audi herinneren dat het uiteindelijk sneller was om de auto even snel op een krik te zetten en wat schroeven los te draaien aan de binnenkant van de wielkast, dan proberen een onwillig stuk plastic uit de bumper te trekken. Zijn er al mensen die dat geprobeerd hebben?

Ik heb het onwillige stuk inmiddels vier keer er uit gehaald. De beste truuk: doe even een winterhandschoen aan. Dan een ferme ruk...voila.
 

tom vm

Lid
yup
heb er bij mij identiek de zelfde ingestoken vorige week
plug and play geen rare meldingen
wel linker plastic plaatje stuk gekregen :cry::cry:
 

RefleCs

Forumguru
What to do... 30 of 50 watt achteruitrij verlichting van xenonlamp.nl? Ik ben die kaarsjes die minder licht geven dan de led kentekenverlichting zat ;)
 

fireben

Forumguru
min 50 watt :D dit is iets meer dan 50 watt hoor maar toch :rockon:
 

Bijlagen

  • 20161119_175540.jpg
    20161119_175540.jpg
    579,7 KB · Weergaven: 151
  • 20161119_175552.jpg
    20161119_175552.jpg
    910,6 KB · Weergaven: 148

willemk

Senior Member
wil je de boel niet kapot trekken en heb je de beschikking over een brug. Even de plastic plaat vanonder de auto en je kan de lampen zo vervangen....:jaja:
 
Nieuw op dit Forum. Hallo allemaal.

Led lampen! Iemand zijn H7 dimlichtlampen al vervangen voor LED?

En ja het mag eigenlijk niet maar bij APK wordt alleen gelet op een juist lichtbeeld en koplamp afstelling dus.... wat houdt je tegen?

Heb een Octavia 2013 1Z5. Ik dacht aan deze, maar dan past afdekkap niet meer en heb van die andere blikken dingetjes nodig, adapters?
https://www.indi.nl/INTERSHOP/stati...NL/Downloads/Schema 15 polige stekker 24V.pdf
 

EdK

Forumguru
wat moet je in hemelsnaam met een schema van een 15 polige aanhangstekker en een H7 lamp
 
Bovenaan Onderaan