problemen bij de fabia2

Fabia

† In Memoriam
Toch vreemd dat juist zoiets dus niet standaard geactiveerd is. Bij mij werkt het dus ook niet.
 

Br3cht

Actief lid
bij mijn Go Plus is het anders wel aangesloten, is wel makkelijk want ik erger me aan dat pieptoontje
je doet vanzelf de gordel aan
 

Maarten

Forumguru
Dank je Ronnie!
Kun jij vertellen of dan wel het verbruik in l/km aangegeven blijft?
Anders denk ik dat ik het niet doe!
 

Ronnie

Forumguru
Dank je Ronnie!
Kun jij vertellen of dan wel het verbruik in l/km aangegeven blijft?
Anders denk ik dat ik het niet doe!
Was dit niet aangepast in jouw auto bij de meeting?
Ja, dit blijft zo, LTR/100 km , de deurgong doet het alleen wanneer die ingebouwd is (kan ik nergens vinden voor EU auto's) ook komt er een "speedwarning signal" wanneer je boven de 130 km/h komt.
 

Maarten

Forumguru
Ik vergis me hier weer eens.
Hij staat bij mij als 1:14 ingesteld. Dat is dus km.ltr.
Dat zal dus wel veranderen in dit geval.
Bedankt!
Volgens mij staat hij nu op Japan als ik me niet vergis.
 

Ronnie

Forumguru
Ik vergis me hier weer eens.
Hij staat bij mij als 1:14 ingesteld. Dat is dus km.ltr.
Dat zal dus wel veranderen in dit geval.
Bedankt!
Volgens mij staat hij nu op Japan als ik me niet vergis.
O.K., maar kijk dan eens onder je voorstoelen of je kunt zien of de stekkers aangesloten zijn, want bij de codering Japan zit ook de gordelpiep!
 

Maarten

Forumguru
Ja, ik heb uiteindelijk dat schema even op gegoogled en zag het inderdaad staan. Ik weet zeker dat ik geen piep hoor.
Ik zal straks, als de auto weer thuis is, eens even onder de stoel duiken...
 
Ik heb net het bedradingsschema van m'n Fabia1 nagezocht en het zit er bij mij ook al op(2005)! Gelukkig niet geactiveerd!
Waar vind je die bedradingsschema's (wss de handleiding) kun je me dan ook de pagina eens geven :) ik heb hier de engelse handleiding namelijk in pdf formaat staan :)

Mvg,

Tom
 
ahzo ok, ja dat heb ik hier niet liggen, en al zeker niet voor de F2. Als ik morgen even onder de bestuurderszetel kijk, kan ik daar dan ook aanzien of die gordelcontrole al ingebouwd is?

Mvg,

Tom
 

Ronnie

Forumguru
Het schakelcontact zit in het gordelslot aan de stoel, als het goed is zit er dus een stekker aan de onderkant van de stoel. Of je moet ook sideairbags en stoelverwarming hebben, dan zitten er meerdere.
 
Wij hebben hier enkel sideairbags (dan bedoel ik die dat in de stoelen zelf zitten). We moeten morgen toch weg dan zal ik ook even checken voor 2 stekkers(?)
 
Ok,

Bedankt voor de hulp dan ben ik al heel wat wijzer, stel dat de 2 stekkers aanwezig zijn en dat er toch geen biepje komt en signaal op het dashboard, dan laten we dat best even checken door de garagist he?
 
Ik heb even gekeken en spijtig genoeg loopt er enkel een draadje voor de airbag (allé een paar draden) maar er loopt geen draadje via de bevestiging van de gordel dus ik veronderstel dat het in ons model nvt is.

Nuja het is iets dat een handigheid is, niets vereist. :) Voor de auto vergrendeling van de deuren moeten we nog eens bij de garagist gaan.
 

Maarten

Forumguru
Ik heb een probleempje waar ik even naar wil laten kijken.
Sinds enige tijd is het verbuik van mijn FII gezakt van 1:14 naar 1:10 of soms 1:9.
Ik heb het idee dat het in de stad erger is dan op lange stukken, maar weet zeker dat het verbruik is toegenomen.
Anderen met deze klachten?
 
Bovenaan Onderaan